Căutare Live

Uite mesajul, nu mai e mesajul! Snapchat, o nouă reţea de socializare, îşi autodistruge fişierele după câteva secunde! E pe cale să depăşească Facebook

Rețeaua de socializare Snapchat, cunoscută pentru faptul că îşi autodistruge mesajele, este un concurent serios pentru Facebook, în ceea ce privește numărul uriaș de videoclipuri vizualizate zilnic de utilizatorii platformei digitale.

Reţeaua de socializare Snapchat e din ce în ce mai populară

Rețeaua de socializare Snapchat, cunoscută pentru faptul că îşi autodistruge mesajele, este un concurent serios pentru Facebook, în ceea ce privește numărul uriaș de videoclipuri vizualizate zilnic de utilizatorii platformei digitale.

Potrivit celor mai recente date ale începutului de an, utilizatorii Snapchat au trecut de pragul de şapte miliarde de vizualizări zilnice ale videoclipurilor postate pe această platformă digitală, fiind vorba de o creștere cu circa cinci miliarde de videoclipuri vizualizate zilnic în mai puțin de un an de zile.

Cifrele arată că Snapchat este foarte aproape de Facebook, care are opt miliarde de videoclipuri vizualizate zilnic de toţi utilizatorii săi, însă rețeaua lui Mark Zuckerberg are mult mai mulți utilizatori și o perioadă mult mai mare de funcționare de la data lansării. Avantajul Snapchat este că a fost gândită ca o platformă dedicată pentru media vizuală.

Pe de altă parte, dacă Facebook rulează automat videoclipul pentru mai mult de trei secunde pe pagina unui utilizator, Snapchat le cere utilizatorilor săi să fie proactivi și să ruleze ei fișierul video. Totodată, din 2013, când a fost introdusă noua facilitate 'Stories', utilizatorii au posibilitatea să coreleze videoclipurile care sunt apoi disponibile pe rețea și pentru alți utilizatori o perioadă de 24 de ore.

Vizualizările conținutului video reprezintă scopul suprem de atins pentru serviciile digitale precum YouTube sau Facebook, mai ales că fiecare companie țintește încasări și mai mari din publicitatea online. Cei de la Snapchat lucrează în prezent la o tehnologie de implementare a reclamelor online prin care brandurile să-și livreze singure reclamele prin intermediul platformei digitale.

Snapchat a devenit foarte cunoscută pentru faptul că mesajele şi fotografiile publicate pe aceasta se autodistrug la câteva secunde după ce sunt văzute de utilizatori. Reţeaua de socializare pune la dispoziţie oamenilor timp limită între una şi zece secunde. Odată ce timpul s-a scurs, fişierul nu mai poate fi văzut şi se şterge automat.

Snapchat are peste 100 de milioane de clienţi activi zi de zi, iar 60% din cetățenii americani cu vârste cuprinse între 13 și 34 de ani care posedă un telefon mobil folosesc această aplicație mobilă. Aplicația, care a fost lansată în septembrie 2011 de un grup de studenți de la Stanford University, este folosită în special pentru realizarea fotografiilor sau clipurilor video, care pot fi modificate sau li se pot adăuga mesaje text cu ajutorul butoanelor specifice și ulterior pot fi împărtășite altor utilizatori.

Sursa: agerpres.ro

Și tu ai litera M în palmă? Uite ce dezvăluie asta despre tine... Exercițiul care a înnebunit internetul! Ultima ecuație este pentru genii! Jocul este pierdut în proporție de 90%...
Parteneri
Ana-Maria Calița, despre sinceritate și autenticitate: „Atitudinea unei persoane este cel mai atrăgător lucru al său”
Ana-Maria Calița este una dintre cele mai vesele și mai dezinvolte femei de la noi din țară. Actrița a acceptat invitația echipei noastre și ne-a oferit un interviu plin de amuzament, dar și de momente emoționante. Ana-Maria ne-a povestit câteva detalii din spatele scenei și cum a reușit să facă performanță. Deși pare mereu zâmbitoare, aceasta ne-a mărturisit că lucrurile nu stau întotdeauna așa.
Catine.ro
Ultimele știri