Acuzații grave la adresa furnizorului de căldură din Capitală. Locatarii din mai multe blocuri se plâng că RADET „închide robinetul” în timpul nopții, dar și ziua, când oamenii sunt plecați și că în urma reclamațiilor, mărește cantitatea agentului termic.
În urma informațiilor apărute în spațiul public, reprezentanții RADET au transmis următoarele:
„Referitor la informațiile apărute în spațiul public, în emisiunea News Magazine - moderator Mihaela Bârzilă, pentru corecta informare a opiniei publice, RADET București vă comunică următoarele:
- în urma verificărilor efectuate pentru imobilul din Bulevardul Bucureștii Noi nr. 64, scările C și D, având în vedere problemele legate de furnizarea agentului termic pentru încălzire, s-a constat că în zona unde se află situat blocul au existat în ultima perioadă probleme legate de furnizarea energiei electrice, respectiv fluctuații de tensiune a energiei electrice, care au afectat funcționarea pompelor (electrice) aflate în subsolul blocului. După fiecare oprire a acestor pompe este necesară repornirea manuală a aparatelor.
- de fiecare dată când locuitorii din acest imobil ne-au semnalat probleme legate de încălzire, un angajat al regiei autonome s-a deplasat pentru verificări, repornind pompele electrice aflate în subsol.
- în prezent, pompele funcționează normal, situația fiind monitorizată de angajații regiei autonome.
Vă mulțumim pentru colaborare. Cu stimă, Serviciul Comunicare și Relații cu Publicul”
Mai multe informații, în materialul video de mai jos:
sursa: antena3.ro
Elevii vor avea gratuitate la transportul în comun. Când se va aplica noul proiect și ce condiții trebuie să îndeplineas... El a provocat accidentul în care au murit cei cinci prieteni. Narcis se întorsese din Anglia cu doar două zile înainte d...