Angajatorii așteaptă momente precum sărbătorile de iarnă și de primăvară pentru a răsplăti și a motiva angajații conștiincioși. Cele mai cunoscute metode de recompensare sunt tichetele cadou cu care angajații au ocazia să își achiziționeze bunuri de orice tip.
Deși principalele evenimente sunt sărbătorile de Paşte şi Crăciun, 8 Martie, 1 Iunie, tot mai multe companii au început să le acorde şi în afara acestor ocazii.
Vânzările de tichete cadou din primele 10 luni ale anului în curs au crescut cu 15 % faţă de aceeaşi perioadă a anului 2017, conform datelor companiei Up România, unul dintre principalii emitenţi de tichete valorice.
Pentru perioada sărbătorilor de iarnă 2018, când tichetele cadou înregistrează cel mai mare volum de vânzări, Up România estimează o creştere cu 20% faţă de anul trecut, spune Capital
“În ultimii trei ani, vânzările de tichete cadou au avut o creştere constantă, aceasta şi pentru că, în timp, companiile au realizat că oferirea acestui beneficiu extra salarial este simplu de implementat şi avantajos financiar şi, în acelaşi timp, permite angajatului care îl primeşte să-şi aleagă cadoul dorit. Pe de o parte, cel care oferă are siguranţa că darul lui este apreciat şi util, iar pe de altă parte, cel care primeşte are sentimentul că este pus în valoare şi se poate bucura de un cadou ales chiar de el”, a arătat Elena Pap, directorul general Up România.
În acest moment, aproximativ 75% dintre companiile care acordă beneficii extra salariale, aleg să ofere tichete cadou.
”În plus, tot mai multe companii folosesc tichetele cadou, în afara evenimentelor deja consacrate, pentru sărbători cum sunt cele de Moş Nicolae, 1 Decembrie sau ziua companiei. Este o soluţie modernă şi de mare impact pentru mediul de business, atât pentru motivarea şi fidelizarea angajaţilor, dar şi a partenerilor şi colaboratorilor“ a adăugat Elena Pap.
De asemenea, cu ocazia sărbătorilor de iarnă, pentru fiecare companie care comandă tichetele Up Cadou, Up România direcţionează suma necesară pentru a susţine o masă caldă care va ajunge la persoane defavorizate din Adjud, Bistriţa, Bucureşti, Cluj-Napoca, Constanţa, Satu-Mare şi Zalău, cu ajutorul Asociaţiei „O Masă Caldă”.