Atenție, părinți! Simpaticele răţuşte pentru baie sunt un ADEVĂRAT PERICOL pentru copii! Îi pot îmbolnăvi GRAV pe cei mici: "Microbul este asociat cu infecţiile intraspitaliceşti"

Simpaticele răţuşte pentru baie nu sunt atât de inofensive cum par. Pot fi purtătoare de microbi periculoşi. Este concluzia la care au ajuns cercetătorii elveţieni şi americani după ce au studiat mai multe tipuri de jucării din cauciuc.

Simpaticele răţuşte pentru baie nu sunt atât de inofensive cum par. Pot fi purtătoare de microbi periculoşi. Este concluzia la care au ajuns cercetătorii elveţieni şi americani după ce au studiat mai multe tipuri de jucării din cauciuc.

Oamenii de ştiinţă au declarat că bacteriile se depun în interiorul jucăriilor şi intră în contact cu copiii, în momentul în care micuţii se joacă în apă cu ele.

Cercetătorii au descoperit în răţuştele de cauciuc un microb asociat cu infecţiile intraspitaliceşti:

"Am găsit multe bacterii şi ciuperci, inclusiv cele găsite în apa potabiă, dar şi alte tipuri care au potenţial patogen. Unul dintre motivele are legătură cu materialul din care sunt făcute, care emană carbon şi poate hrăni bacteriile", spun specialiștii.

Vești uriașe pentru profesori! Ce trebuie să facă pentru a câștiga salarii cuprinse între 4.800 și 6.800 de EURO... Primăria Capitalei va oferi un ajutor de aproape 3.000 de euro viitoarelor mame: "Fertilizarea in vitro este o șans...