După ce, în luna februarie, Facebook a lansat „reacţiile” pentru fiecare postare, poliția din Belgia trage un semnal de alarmă. Se pare că acesta ar reprezinta un mod prin care sunt colectate informații despre oameni, pentru a fi folosite în advertising.
Astfel, poliția le-a transmis oamenilor să evite reacțiile dacă vor să-și păstreze confidențialitatea, relatează The Independent. „Reacţiile nu doar exprimă sentimentele voastre, dar și ajută Facebook să analizeze eficienţa reclamelor pe profilul tău”, potrivit site-ului poliției belgiene.
Facebook poate folosi aceste reacții pentru a-și da seama când oamenii sunt într-o dispoziție bună și să se folosească de acest lucru pentru a evalua când este cel mai bine să le arate reclamele, mai susține comunicatul.
„Limitând numărul de reacții la 6, Facebook se bazează pe utilizatori să-și exprime gândurile mai bine, astfel încât algoritmii din spate să fie mai eficienți. Prin niște click-uri le spui ce te face fericit”, au mai spus aceștia.