Black Friday a apărut la noi în țară prin intermediul celor de la eMAG în 2011 și de atunci, în fiecare an, această zi de vineri aduce vânzări record pentru mulți comercianți. Mai mult decât atât, Vinerea Neagră i-a determinat pe români să facă și mai multe cumpărături online, sporind numărul de utilizatori care aleg un coș de cumpărături virtual în locul celuia din supermarket.
Comercianții din România încep să își pregătească rafturile pentru marea zi de oferte și reduceri, așteptând mai mulți clienți și mai multe vânzări pe 16 si 23 noiembrie 2018. Pe lista comercianților ce își pregătesc produsele pentru Black Friday figurează retaileri de top, totalul comercianților fiind de 87 anul acesta.
Statisticile arată că 8,28 milioane de români au făcut cel puțin o dată cumpărături online. În 2018, numărul magazinelor online din România s-a dublat, crescând de la 7.000 la 14.000 de magazine în prezent. Anul trecut de Black Friday, peste 260.000 de tranzacții au fost efectuate de cumpărători. Valoarea medie a coșului de cumpărături al unui român a fost de 766 lei în 2017.
Din categoria fashion, românii au ales articole vestimentare potrivite sezonului rece. Lista include geci, paltoane, pantaloni lungi, jeanși, pulovere, cămăși, cizme, ghete și multe altele. Cu toate acestea, există persoane care doresc să achiziționeze haine pentru sezonul cald deoarece aceste produse au cele mai mari reduceri de Black Friday. Chiar dacă ei achiziționează aceste produse dar ajung să le poarte abia la anul, prețurile tentante îi ajută să își completeze garderoba, fără teama că hainele s-ar putea demoda.
Sursă foto: pexels.com
Ce s-a schimbat după COLECTIV! Raed Arafat face DEZVĂLUIREA care schimbă TOTUL!... Vești bune pentru români! Iată care sunt persoanele care ar putea primi un ajutor de la stat în valoare de 1.900 de lei...