Intre timp, a venit si raspunsul consortiului caruia guvernantii i-au platit aproape 900.000 de euro pentru logo. Spaniolii admit ca intre produsul lor si cele de pe internet sunt asemanari, dar pur intamplatoare.
Romania ar fi putut face turism de calitate si fara brand. O spune chiar colegul de cabinet al Elenei Udrea, Laszlo Borbely, dupa scandalul iscat in jurul logo-ului. "Nu brand-ul e cel mai important. Fara brand vine turistul daca stie ca poate sa gaseasca servicii civilizate", a declarat Laszlo Borbely.
Ministerul Turismului a inceput deja promovarea noului logo care a aparut pe panourile de pe marginea stadionului Dinamo si pe cel din fata caruia jucatorii dau declaratii dupa meci.
Clipul a mai rulat si pe ecranele amplasate pe magazinul Cocor, din centrul Capitalei. Totul fara niciun contract, fara ca ministerul sa plateasca nicun ban. Societatea civila nu crede insa ca totul s-a facut dezinteresat.
"E bizar cum poate sa puna logo fara contract. Trebuie contract, chiar daca e gratis", a spus Gigel Lazar.
Si scandalul pare departe de a se termina. Dupa ce ministrul Turismului a cerut explicatii firmei care a realizat logo-ul, aceasta a raspuns ca asemanarea este absolut accidentala. Partea romana a anuntat ca nu va achita nicio factura catre consortiului THR-TNS, pana ce situatia nu va fi lamurita.
Scandalul nu a ocolit nici firmele de partid. TNS, unul dintre membrii consortiului spaniol, detine actiuni la CSOP, adica fix societatea care face sondajele comandate de democrat-liberali. Conducerea CSOP admite ca PDL este unul dintre clientii sai, dar neaga existenta unei relatii de cauzalitate intre cele doua situatii.
Romania ar fi putut face turism de calitate si fara brand. O spune chiar colegul de cabinet al Elenei Udrea, Laszlo Borbely, dupa scandalul iscat in jurul logo-ului. "Nu brand-ul e cel mai important. Fara brand vine turistul daca stie ca poate sa gaseasca servicii civilizate", a declarat Laszlo Borbely.
Ministerul Turismului a inceput deja promovarea noului logo care a aparut pe panourile de pe marginea stadionului Dinamo si pe cel din fata caruia jucatorii dau declaratii dupa meci.
Clipul a mai rulat si pe ecranele amplasate pe magazinul Cocor, din centrul Capitalei. Totul fara niciun contract, fara ca ministerul sa plateasca nicun ban. Societatea civila nu crede insa ca totul s-a facut dezinteresat.
"E bizar cum poate sa puna logo fara contract. Trebuie contract, chiar daca e gratis", a spus Gigel Lazar.
Si scandalul pare departe de a se termina. Dupa ce ministrul Turismului a cerut explicatii firmei care a realizat logo-ul, aceasta a raspuns ca asemanarea este absolut accidentala. Partea romana a anuntat ca nu va achita nicio factura catre consortiului THR-TNS, pana ce situatia nu va fi lamurita.
Scandalul nu a ocolit nici firmele de partid. TNS, unul dintre membrii consortiului spaniol, detine actiuni la CSOP, adica fix societatea care face sondajele comandate de democrat-liberali. Conducerea CSOP admite ca PDL este unul dintre clientii sai, dar neaga existenta unei relatii de cauzalitate intre cele doua situatii.
VIDEO! Eroul s-a ridicat la cer... Zi de plaja pe litoral...