Producția Disney, „Albă ca Zăpada și cei șapte pitici”, difuzată duminică seara de Antena 1 în intervalul 20.00-21.49 a fost lider de audiență atât pe publicul comercial din mediul urban, cât și la nivelul întregului public din mediul urban.
Astfel, filmul difuzat de Antena 1 s-a situat pe primul loc în topul preferințelor telespectatorilor, înregistrând pe publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18-49 de ani o audiență medie de 5,8 puncte de rating și 19,4% cotă de piață, în timp ce ProTv s-a clasat pe poziția secundă.
Antena 1 a fost lider de audiență și la nivelul întregului public din mediul urban, când producția Disney, „Albă ca Zăpada și cei șapte pitici”, a înregistrat o audiență medie de 5,3 puncte de rating și 13,9% cotă de piață, în timp ce ProTV s-a clasat pe locul al doilea cu o medie de 4,8 puncte de rating și 12,5% cotă de piață.
Lansat în anul 1937, filmul a devenit în scurt timp un adevărat fenomen, iar în 2008 a fost inclus de Institutul American de Film în lista celor mai bune filme din toate timpurile, fiind de asemenea considerat unul din cele 50 de filme care au schimbat istoria cinematografiei americane.
Poveștile din jurul acestui desen animat sunt nenumărate. Adriana Caselotti, actrita care a fost vocea Albei ca Zăpada nu a fost lăsată de Walt Disney să mai cânte niciodată după acest rol, pentru a păstra unică vocea personajului. Lansarea oficială a desenului animat a avut loc la Radio City Music Hal din New York. Sala a fost plină de copii, iar după difuzarea filmului, organizatorii au realizat că trebuie să schimbe aproape toate scaunele din sală, scaune acoperite cu catifea, pentru că cei mici au fost atât de emoționați încât au uitat să mai meargă la toaletă. Mutulică, Somnorosul, Morocănosul, Înțeleptul, Bucurosul, Hap-Ciu și Rușinosul, numele celor șapte pitici au fost selectate dintr-o listă de peste 100 de variante de nume. De asemenea, puțină lume știe faptul că „Albă ca Zăpada și cei Șapte Pitici” a fost unul din filmele preferate ale lui Adolf Hitler.
Sursa:Kantar Media | |
Copyright:ARMADATA S.R.L. | |
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group | |
Analiza este facuta pe target-ul 18-49 Urban, Urban | |
Perioada 11 iunie 2017 |