Primele indicii arată că ar fi trecut pe semnalul roşu şi aşa a ajuns pe linia pe care circula garnitura CFR. Angajatul companiei a frânat puternic şi doar aşa a evitat o catastrofă. Însă nici varianta unei defecţiuni tehnice nu e exclusă.
50 de călători din trenul care se îndrepta spre Bucureşti au fost la un pas de moarte. Pentru prima oară în România, două garnituri s-au lovit frontal pe şine. Cum au ajuns amândouă să circule pe aceeaşi linie, din direcţii opuse, este întrebarea la care autorităţile trebuie să răspundă.
Primul posibil vinovat pentru ciocnirea locomotivelor este mecanicul marfarului, cred anchetatorii. Potrivit unor surse, este tânăr şi neexperimentat. Se angajase de trei ani la firma privată, dar abia trecuse de cursurile de formare. Ieri, era al treilea lui drum. Se afla în cabină cu încă un coleg, dar niciunul dintre ei nu a observat pericolul iminent.
Macanicul CFR, în vârstă de 51, a avut viteză de reacţie şi a frânat puternic. 12 oameni au fost răniţi în total. Unul a fost adus cu elicopterul la spitalul Floreasca din Bucureşti, iar ceilalţi 11 au ajuns la Spitalul de Urgenţă Ploieşti. Printre ei, şi un cetăţean columbian. Peste noapte, toţi au fost externaţi.
Ancheta este abia la început. Călătorii implicaţi în accident ar putea fi despăgubiţi. Accidentul a provocat haos pe calea ferată. În Gara de Nord din Bucureşti, unele trenuri au avut întârziei de peste două ore. Reprezentanţii firmei private care deţine marfarul au refuat să ofere explicaţii.
Loto 6/49 azi. Rezultate 19 decembrie 2019. Loteria Română a anunțat un report în valoare de aproximativ 21,50 milioane ... O nouă lege a drogurilor împarte politicienii şi societatea civilă în două! Cresc pedepsele pentru cei care deţin sau fa...