Doar pe hartie Centura Capitalei este o ruta fara probleme. Pe strada, insa, gasim nervi, claxoane si aglomeratie. Aceeasi imagine de zeci de ani. Soseaua de Centura este plina de ambuteiaje, iar soferii circula bara la bara.
Pana la Afumati, se circula decent, insa de aici incolo incepe calvarul. De aici ar trebui sa inceapa schimbarea pe care consilierii bucuresteni trebuie sa o avizeze in sedinta de miercuri. Mai exact, inca 32 kilometri de sosea largita la patru benzi intre Autostrazile A1 si A2, in partea de sud a Capitalei, o portiune sugrumata de noua iesiri, cele mai multe dintre ele la nivel cu calea ferata. Planul trimis la primarie de Compania Nationala de Autostrazi numara doua poduri si cinci pasaje rutiere, iar loc exista. Pe lungimea celor 32 de kilometri nu exista portiune sau cladire care sa incurce proiectul.
Pana atunci, multi dintre soferi prefera sa traverseze Capitala decat sa o ocoleasca. Inca un argument pentru ca primaria sa dea unda verde planului urbanistic.