Compania s-a inspirat din cartea de memorii lansată recent de prințul Harry. Ce mesaj a transmis?
O companie producătoare de jucării pentru adulți s-a inspirat din cartea de memorii a prințului Harry
O companie din Marea Britanie care produce și comercializează jucării sexuale a lansat, sâmbătă, un nou panou publicitar.
În imagine, se poate vedea un căluș pentru gură, alături de mesajul „Tăcerea este de aur”, făcând referire la cartea de memorii a prințului Harry, unde ducele de Sussex dezvăluie detalii neștiute din viața personală.
„Am fost – și încă suntem – susținători înfocați ai prințului Harry și ai lui Meghan Markle, în special ai felului în care au vorbit deschis despre problemele pe care le-au întâmpinat aici, așa cum sunt rasismul, misoginia, dar și intimidarea”, a declarat Johanna Rief, cea care deține compania de jucării pentru adulți, notează Nypost.com.
Totodată, compania și-a motivat alegerea de a lansa acel panou publicitar.
„Cu toate acestea, credem că prințul Harry a dus anumite lucruri puțin prea departe în memoriile sale, încadrându-se în categoria „Too Much Information/Prea multe detalii”, așa că am vrut să facem puțin haz de necaz, în stilul nostru caracteristic”, a mai continuat Johanna.
Nu este prima dată când compania de jucării pentru adulți este inspirată de familia regală britanică. În 2018, a creat o linie de produse exclusive pentru a celebra căsătoria ducilor de Sussex, printre care „un inel regal” pentru penis.
Totuși, compania are o legătură strânsă cu familia regală, primind de-a lungul timpului două premii din partea fostei regine a Angliei, și tot ce și-a propus să facă este să aducă un zâmbet în rândul oamenilor.
„Am vrut pur și simplu să aducem un zâmbet pe fețele oamenilor. Există atât de multe povești negative în acest moment și am vrut să schimbăm puțin atmosfera, în stilul nostru”, a explicat șefa companiei.
Premiul acordat de regretata regina Elisabeta a II-a i-a revenit companiei pentru reușitele sale în domeniul inovației, comerțului internațional, dezvoltării și promovării oportunităților.
Cartea de memorii a prinţului Harry, „Rezervă” (Spare), a devenit cea mai rapid vândută carte de non-ficţiune din toate timpurile, intrând în Guinness World Records, relatează Forbes și News.ro.
La doar o zi după lansare, Nemira a epuizat întregul tiraj de 15.000 exemplare, stabilind un record pentru orice carte de non-ficţiune publicată vreodată de editură.
În Marea Britanie, SUA şi Canada cartea a ajuns la 1,43 milioane de exemplare vândute în prima zi. Volumul de memorii a fost lansat în SUA cu un tiraj de 2,5 milioane de exemplare, iar un al doilea tiraj a fost programat pentru a răspunde cererii uriaşe.
„Rezervă”, volumul de memorii al prinţului Harry, duce de Sussex, a fost publicat internaţional pe 10 ianuarie 2023 în 16 limbi.
Înainte de lansare, cartea a înregistrat 2.000 de precomenzi, iar în ziua lansării s-au vândut peste 3.000 de exemplare în librării şi online, atât în format hardcover, cât şi în format digital.
„Rezervă” îi poartă pe cititori înapoi în timp, amintindu-le una dintre cele mai impresionante imagini din secolul trecut: doi băieţi, doi prinţi care merg în urma sicriului mamei lor, în timp ce întreaga lume îi urmăreşte cuprinsă de tristeţe – şi de teamă.
După ce Diana, prinţesa de Wales, a fost condusă pe ultimul drum, miliarde de oameni s-au întrebat ce era în mintea şi în sufletul lor – şi cum avea să fie viaţa lor mai departe. Această carte spune povestea a ceea ce a urmat pentru Harry.
Pentru prima oară, prinţul Harry îşi relatează viaţa cu onestitate. Carte‑eveniment este plină de mărturisiri, dezvăluiri şi lecţii de viaţă cu greu învăţate despre eterna putere a iubirii de a învinge suferinţa.