ICEEfest 2015 pune accent nu doar pe tendințele actuale ale economiei digitale și pe cele mai de succes companii din prezent, ci și pe viitor.
Astfel, antreprenorii care vor să își lanseze un startup sunt invitați la sesiunea ”Searching for The Next Big Thing”, care va avea loc in finalul festivalului, pe scena dedicata inovatiei.
În cadrul acesteia, antreprenorii sau cei care vor să își deschidă un startup pot vedea prezentarile si afla ideile unor antreprenori de succes, iar apoi pot urmari ”200 Seconds of Fame” – in parteneriat cu AeRO, Bursa de Valori Bucuresti -, un concurs în cadrul căruia ideile de startup vor fi prezentate în doar 3 minute și 20 de secunde, în fața unui public calificat și a unor posibili investitor. Cele mai bune idei vor fi stabilite live, prin votul publicului si al juriului.
În cadrul sesiunii, cunoscutil antreprenor si autor al cartii “Get Shit Done” Niall Harbison (PicStach) îi va învăța pe cei prezenți cum să își dezvolte o afacere cu ajutorul social media și să o vândă pentru milioane de dolari.
Unul dintre cei mai cunoscuti si respectati antreprenori romani, Radu Georgescu, Founding Partner GECAD Group, le va vorbi celor prezenți in cadrul unui interviu live realizat de fondatorul ICEEfest, Dragos Stanca, despre cum se poate construi o companie globală pornind din Europa Centrală și de Est, iar Andrei Pitiș, Founder & CTO Vector Watch, va prezenta un proiect concret, care s-a bucurat de o acoperire media globala: un smart watch gandit in Romania.
Apoi, la ”200 Seconds of Fame”, juriul care va analiza prezentarile “fulger” fi format din Radu Georgescu (GECAD), Marius Ghenea (3TS Capital Partners), Niall Harbison (PicStach), Laurențiu Ispir (Oresa Ventures), Marcin Wojcicki (AeRO/Bucharest Stock Exchange) și Orlando Nicoară (WeLoveDigital).
Cum te înscrii la ”200 Seconds of Fame” by AeRO?
Selectia startupurilor – cateva deja “calificate” in finala – se face in parteneriat cu WeLoveDigital. Cei interesați de a apărea pe scena ICEEfest 2015 pentru a-și prezenta ideile de start-up trebuie să trimită un mail și câteva slide-uri la adresa [email protected], pana cel tarziu in 31 mai 2015, iar juriul îi va anunța pe aceștia dacă au fost selectați.
“Până acum au fost selectate opt proiecte și mai este loc de 5 sau 6”, explica pe blogul sau Orlando Nicoară, Founder WeLoveDigital, membru al juriului.
Antreprenorii care vor să vină la ICEEfest 2015 doar la partea dedicată lor (plus show-ul ”Viral Movie Night” – cu Bobonete, Sergiu, Andrei, Micuti si Cabral - dar și la spectacolul de stand-up comedy al lui Jeff Leach, care va urma in aceeasi seara) o pot face cu numai 50 de euro.
ICEEfest – Interactive Central and Eastern Europe Festival – e organizat de ThinkDigital, in parteneriat cu Orange. Driven by Toyota Hybrid. Bilete pentru festivalul si agenda completa se gasesc pe site-ul oficial, www.ICEEfest.com. Un numar limitat de biletele, valabile doar pentru “The Viral Nights of ICEEfest”, se pot cumpara si de pe site-ul IaBilet.ro
Vești EXCELENTE pentru ȘOFERI! S-a schimbat LEGEA în privința AMENZILOR DE CIRCULAȚIE! Iată cum procedezi... SE SCHIMBĂ LEGEA! Ce se întâmplă cu mașinile care au GEAMURI FUMURII...