De la an la an, gropile de pe Drumul National 1B parca sunt mai mari si mai adanci. Unele apar dupa iarna, din cauza solutiilor antiinghet, altele isi fac pur si simplu veacul pe sosea, fara ca cineva sa le deranjeze in vreun fel.
Pe scurt: lucrari facute prost, deloc sau de mantuiala. Iar efectul se vede si se simte in amortizoare. Doar soferii de camioane se incumeta sa treaca prin gropi.
Autoritatile nu neaga ca sunt probleme. Au si o explicatie.
“Acum facem cu mixtura stocabila, care sincer nu tine decat cateva zile, o saptamana, nici nu are cum, din cauza temperaturilor, a umezelii din sistemul rutier, a apei provenite din topirea zapezilor”, spune Valerian Manta, sef Sectie Drumuri Nationale Ploiesti
“In acest moment, nu avem un buget aprobat pentru acest an, dar avem dreptul sa cheltuim 1/12 din bugetul de anul trecut. Directia tehnic investitii monitorizeaza in permanenta reteaua stradala si intervine ori de cate ori e nevoie, in functie de conditiile meteo”, precizeaza purtatorul de cuvant al Primariei Ploiesti.
Asadar, daca bugetul si conditiile meteo o vor permite, DN1 B ar putea fi reabilitat in totalitate in acest an. Pana atunci, soferii vor da din colt in colt sau din groapa in groapa.
Baiatul de 10 ani disparut pe 24 ianuarie a fost gasit mort... Privatizarea CFR Marfa, aprobata in sedinta CSAT...