Filmulete care sa vorbeasca despre traditiile romanesti, despre viata rurala "simpla si buna”, despre alimentele locale ecologice sau arhitectura locala tipica, despre mostenirea culturala istorica latina gen castele, manastiri si biserici, despre centrele istorice bine prezervate ale unor orase precum Sibiu, despre manastiri pictate, fortarete dacice, bisericile de lemn din Maramures sau manastirile pictate din Bucovina. Astfel de spoturi publicitare, 6 la numar, dar cu o durata maxima fiecare de 30 de secunde doreste Ministerul Turismului si Dezvoltarii sa achizitioneze in aceasta perioada, intregul pachet urmand sa fie achizitionat pentru suma de 344 000 lei fara TVA, adica aproximativ 100 000 euro, potrivit anuntului de cerere de oferte facut public de minister.
Articolul continuă după reclamă
Grupurile tinta catre care se vrea a se directiona acest tip de promovare sunt orasenii din tari precum Austria, Italia, Franta, Germania, Ungaria, Rusia, Marea Britanie si Irlanda sau SUA, care in ultimii trei ani au realizat cel putin o calatorie in strainatate.
Citeste si Jurnalul!
Foto: Intactimages
Guvernul despre decizia ICCJ: Recalcularea pensiilor militare poate continua...
Sorin Oprescu: "Bucurestenii nu raman fara caldura"...