Astfel, serviciile companiei vor fi acum disponibile în aproape 50 de ţări şi regiuni de pe cinci continente.
Potrivit experţilor eSky, piaţa sud-africană este extrem de atractivă, fiind cea de-a doua cea mai mare economie din Africa, cu aproape 50 de milioane de locuitori şi o medie de 800.000 de locuri disponibile în zboruri locale şi internaţionale în fiecare lună. Aici turismul este una dintre cele mai importante industrii, iar utilizatorii au un mare apetit pentru mobil. Astfel, conform Euromonitor, 75% dintre utilizatori preferă dispozitive mobile atunci când caută şi îşi rezervă aranjamentele de călătorie.
"Fiind o companie cu ambiţii globale, explorăm în mod constant noi provocări. Aducem 15 ani de experienţă în industrie pe o piaţă care a început să se dezvolte accelerat pe parcursul ultimului deceniu. Suntem încrezători în faptul că portofoliul nostru extins de zboruri şi opţiuni de cazare, combinate în pachete dinamice, precum şi produsul nostru multiline vor permite utilizatorilor sud-africani să descopere destinaţii noi, mai accesibile şi mai convenabile”, a declarat Marius Turbatu.
Expansiunea globală rămâne unul dintre cele mai importante obiective strategice ale companiei, împreună cu dezvoltarea de soluţii şi produse de tehnologie. În acest an, Grupul eSky şi-a lansat serviciile în ţări precum: Argentina, Mexic, Chile, Austria, Germania, Elveţia, Belgia şi Olanda.
În acest an, compania îşi sărbătoreşte cea de-a 15-a aniversare, eveniment pentru care anunţă reduceri, dar şi o competiţie foto internaţională, cu un premiu de 3.500 euro, constând într-un voucher de călătorie.
Cu un venit net pe 2018 în valoare de 5,8 milioane de euro, la o valoare totală tranzacţionată de 37 milioane de euro, eSky România este una dintre agenţiile online de turism din România.
Sursa : news.ro
Persoanele care au primit ordin de restricție vor fi obligate să poarte brăţări electronice... Dreptate pentru copilul din Cugir, bătut în plină stradă de o fată și alți copii. Sute de oameni au semnat deja o petiți...