Facebook Inc negociază cu studiouri de la Hollywood pentru a produce show-uri de televiziune de calitate, bazate pe scenarii, compania intenţionând să lanseze programe originale până la sfârşitul verii, informează Reuters.
Reprezentanţii companiei Facebook au spus în cadrul unor întâlniri cu agenţii hollywoodiene că sunt dispuşi să aloce bugete de producţie de până la 3 milioane de dolari pe episod, potrivit unor surse citate de The Wall Street Journal.
Facebook intenţionează să atragă public cu vârste cuprinse între 13 şi 34 de ani, dar în special din segmentul de 17 – 30 de ani.
Compania a programat deja drama "Strangers" şi "Last State Standing"
Facebook ar urma să lanseze episoadele într-un mod obişnuit, nu câte un sezon întreg, cum procedează Netflix Inc şi Amazon.com Inc. De asemenea, compania este dispusă să împartă datele de audienţă cu Hollywood.
Reprezentanţii Facebook nu au putut fi contactaţi pentru a oferi un punct de vedere.
Apple Inc a angajat copreşedinţii Sony Pictures Television, Jamie Erlicht şi Zack Van Amburg, în această lună, pentru a conduce demersurile de programare video. Compania a început să includă seriale de televiziune originale în platforma sa în urmă cu o săptămână, cu reality show-ul "Planet of the Apps", şi plănuieşte să lanseze în aprilie şi o adaptare după segmentul "Carpool Karaoke" din emisiunea ”The Late Late Show”, prezentată de James Corden la CBS.
Sfârșit de Cireșar „în fierbere”! Vreme caniculară și emoții la maximum pentru absolvenții clasei a XII-a. PROGNOZA METE... BACALAUREAT 2017. SUBIECTELE REZOLVATE de la prima probă scrisă. Cum s-au descurcat absolvenţii de liceu la Limba şi li...