In urma cu o saptamana, un angajat al Casei de Asigurari din Bucuresti elibera o adeverinta de asigurat. Pretul? O intalnire la mall. Bucuria lui nu a durat mult. Angajatii casei l-au luat la intrebari, iar barbatul si-a recunoscut greseala.
“Este o abatere de la regulamentul Casei. Va fi audiat, probabil si de catre Comisia de disciplina si se vor dispune sanctiunile in functie de gravitatea abaterii. Probabil mustrare verbala, pentru ca este primul avertisment”, a declarat Cristina Calinoiu, purtatorul de cuvant al CASMB
Reprezentantii Casei nu le-au putut da insa avertismente si angajatilor acuzati de asigurati ca iau spaga. Motivul: nu au dovezi.
“Inclusiv la mine au incercat sa intervina cu promisiuni banesti si tot felul de avantaje dar regula Casei este foarte clara: toti sunt asiguratii nostri, ii tratam in ordine cronologica”, a mai afirmat Cristina Calinoiu, purtatorul de cuvant al CASMB
Cei de la Casa de Asigurari ii indeamna pe romani sa nu dea spaga si sa anunte daca angajatii le cer bani pentru servicii gratuite.