Cosmin Antohi a explicat ca pe site-ul ShutterStock, un abonament costa 249 de dolari pe luna, timp in care poti descarca un maxim de 25 de imagini/zi. Un scurt calcul pentru costurile unui logo similar celui folosit de Ministerul Turismului ne indica suma de 0,33 de dolari americani. Cam un leu romanesc!
Supararea cea mai mare a graficianului este ca valorile romanesti nu sunt recunoscute in tara, dar nici cautate. "Vrea sa promoveze turismul romanesc si sa aduca bani in tara, cutreierand prin Europa dupa graficieni si aruncand banii peste hotare, in loc sa ii tina aici", a declarat Cosmin Antohi. Graficianul mai spune ca este nepotrivit sa promovezi "Gradinile din Carpati" cu o frunza ce se aseamana celei de palmier, oricate alte intelesuri ar avea: "E ca si cum ai promova litoralul Marii Negre pentru palmierii pe care ii gasesti in Mamaia".
Logo-ul desemnat de UE prin vot deschis a devenit obligatoriu de la 1 iulie 2010 pe toate produsele organice pre-ambalate care au fost fabricate in tarile membre UE. Logo-ul Elenei Udrea este frate cu plagiatul, asa cum a fost si precedentul slogan de promovare, si inspira orice, numai incredere nu, romanilor care asteapta sa vada cum sunt cheltuiti si restul din cele 75 de milioane de euro alocate campaniei din acest an.
Vezi ce spune Cristian Dorombach despre noul brand!