Live acumChefi la Cutite
Prime Time 20:50Observator Special

Happy Channel, creşteri semnificative de audienţã în luna mai

Happy Channel – televiziunea dedicatã femeilor, parte a Intact Media Group, se dovedește o alternativă puternică în fața canalelor generaliste. Luna mai a adus postului creșteri semnificative de audienţã, faţã de anul trecut.

Happy Channel, creşteri semnificative de audienţã în luna mai

Astfel, Happy Channel şi-a dublat audienţa la nivelul întregii zile şi a ajuns pe locul 8 în top all channels la nivelul target-ului Femei 18-49 Urban. Postul închide luna mai 2020 cu o medie de 0.3% rating şi 2.1% cota de piaţã, în vreme ce principalul competitor, Pro 2, închide luna cu doar 0.1% rating şi 0.5% cota de piaţã.

Cel mai important slot al zilei, Prime Time-ul, se aflã în atenția femeilor din urban (18-49) atingând în luna mai o medie de 2.2% cotã de piaţã şi 0.7 puncte de rating şi înregistreazã faţã de acceaşi perioadã a anului trecut o creştere semnificativã, de peste 40%.

Îndrãgita producţie « Femeie în înfruntarea destinului » situează Happy Channel pe locul 4 în top canale piață TV pe publicul comercial feminin. Serialul conduce detasat topul audiențelor pe nișa de femei, în luna mai 2020, cu o medie de 4.7% cotã de piaţã şi 1.7% rating, în timp ce principalul competitor, Pro 2, ajunge la o medie de doar 0.5% cotã de piaţã şi 0.2% rating.

Noutatea anului, producţia « Vis de iubire », în care povestea de dragoste a protagoniștilor se împletește cu situațiile amuzante şi conduce astfel cãtre o atmosferă de evadare pentru femeile Happy a cucerit imediat inimile telespectatoarelor, fiind lider în slot cu o medie de 3.1% cotã de piaţã şi 1.1% rating. Principalul competitor, Pro 2, încheie în interval cu o medie de 0.4% cotã de piaţã şi 0.1% rating.

Sezonul doi al serialului “Ține-mă de mână” le-a ţinut aproape pe telespectatoare, cu povești puternice și situații emoționante, cumulând o medie de 3.5% cotã de piaţã şi 1.2% rating în luna mai. Serialul se impune ca lider în faţa Pro 2, care în acelaşi interval şi la nivelul aceluiaşi public înregistreazã doar 0.4% cotã de piaţã şi 0.1% rating.

Tot în acest an, Happy Channel a venit în întâmpinarea iubitorilor de seriale britanice de epocă, difuzând în Prime Time, în fiecare duminică din luna mai, mini-seria Sanditon. Serialul a fost lider cu o medie de 2.3% cotã de piaţã şi 0.9% rating, în timp ce principalul competitor, Pro 2, nu a obţinut mai mult de 0.5% cotã de piaţã şi 0.2% rating.

Şi serialul fenomen „Maria Mercedes”, difuzat de luni pânã vineri, de la 16:30 pe Happy Channel le-a captivat pe telespectatoare, impunându-se ca lider de piaţã pe nişa de femei şi conducând postul tv pe locul 5 în top all channels cu o medie de 4% cotã de piaţã şi 0.8% rating, în vreme ce principalul competitor înregistra atunci doar 1.1% cotã de piaţã şi 0.2% rating.

Singura emisiune de autor de la nivelul nișei dedicate femeilor, care le propune telespectatoarelor o întâlnire cu cele mai îndrăgite persoane din show-biz-ul românesc şi nu numai se impune pe piață cu o medie de 1.3% cotã de piaţã. Producția românească, prezentată de îndrãgitul cuplu Criss & Vlad atrage din ce în ce mai multe femei cu subiectele de viață pe care le propune.

Target Femei 18-49 Urban

Sursa Kantar Media

Copyright ARMA DATA SRL

Perioada 1 mai - 28 mai 2020

Recomandari