Totodată, Happy Channel ocupă poziția de lider de nișă, surclasând posturile concurente Acasă și Acasă Gold. Mai mult, la nivelul întregii piețe Happy ocupă locul 4 dupã principalele posturi generaliste.
Happy Channel, record de audiență, pe întreaga zi, de la lansarea stației
Astfel, conform Kantar Media, la nivelul Prime Time-ului, pe publicul comercial feminin cu vârste cuprinse între 21 și 54 de ani, Happy Channel a condus clasamentul audienţelor, pe nişa dedicată femeilor, cu 7.7% cotă de piaţă şi 1.9 rating. Ierarhia s-a păstrat şi la nivelul întregii zile, Happy Channel obținând 6.9% cotă de piață și 0.8 rating. Astfel, cifrele înregistrate ieri de Happy Channel au marcat un record de audiență de la lansarea stației.
Producţiile tv care au contribuit la înregistrarea acestor audiențe la nivelul publicului feminin comercial sunt Rosalinda, Moștenirea, Nu mă părăsi!, Micuța rază de soare, Furtună pe Bosfor și Maria și Mustafa. De asemenea, Happy Cafe, un format original Happy Channel marca Ruxandra Ion, a înregistrat un record de audiență de la lansarea emisiunii în luna ianuarie a acestui an, poziționând postul pe locul 4 în top all channels. Acestea au fost prima alegere de vizionare la nivelul nișei de canale dedicate femeilor (target femei 21 – 54 urban).