- Hai la masă, România! Noul sezon Chefi la Cuțite de vede duminica de la ora 20:00 și de luni până miercuri de la 20:30 numai pe Antena 1 și în AntenaPLAY
- Marele Premiu de Formula 1™ din Las Vegas e online exclusiv în AntenaPLAY! Vezi cursele în perioada 22 - 24 noiembrie 2024!
Romexpo va fi la începutul lui octombrie kilometrul 0 al industriei de tehnologie în Europa Centrală și de Est. Reprezentanții a peste 4500 de companii din regiune vor participa la cea de-a cincea ediție a expo-conferinței Internet&Mobile World, în perioada 5-6 octombrie.
Aducând laolaltă peste 4,500 de companii din regiune, România devine pentru 2 zile un hub de tehnologie, unde sunt prezentate soluții digitale prin care afacerile se pot dezvolta. Pe Main Stage se vor dezbate subiecte precum transformarea digitală a companiilor, biohacking, realitatea virtuală, realitatea augmentată și inteligență artificială în afaceri, trenduri în hardware, tehnologii mobile și Internet of Things.
Peste 130 de speakeri internaționali și locali vor urca pe cele 5 scene: Main Stage, Enterprise Stage, Digital & E-commerce Stage, Developers Stage și Marketing Innovation Stage, dedicate specialiștilor în IT, Java, Java Script, Marketing Digital sau E-commerce din cadrul Internet&Mobile World. Aceștia vor prezenta inovațiile anului în domeniul tehnologiei în 90 de sesiuni de prezentări, studii de caz și workshop-uri. Agenda completă a evenimentului este disponibilă pe pagina evenimentului: http://imworld.ro/agenda.
Mihai Cima, Managing Partner Universum, declară: Tehnologia evoluează tot mai mult, iar impactul evoluției este prezent și la nivel de business. Este nevoie de digitalizarea companiilor pentru ca acestea să rămână competitive și chiar să fie cu un pas în fața concurenței. Soluțiile expozanților IMWorld contribuie prin diversitate și adaptabilitate la îmbunătățirea experienței tuturor stakeholderilor implicați: angajați, clienți, parteneri. Reprezentanții companiilor care doresc să-și ducă organizația la următorul nivel au ocazia să găsească uneltele potrivite în cele 2 zile de eveniment.
Evenimentul va debuta la Pavilionul Central de la Romexpo pe 5 octombrie, la ora 9.30 cu speechul de deschidere, urmat de programul de conținut de la cele 5 scene IMWorld susține de speakeri internaționali, precum:
• Nathan Watershouse, CEO OI Engine IDEO Innovation, are peste 10 ani de experiență alături de IDEO, una din cele mai importante companii de consultanță în inovație din lume. Va susține o prezentare despre creativitate și instrumentele cu ajutorul cărora aceasta poate fi pusă în valoare la locul de muncă.
• James Bidwell, CEO al platformei Springwise, agregator al celor mai promițătoare companii noi la nivel mondial, va susține o prezentare despre trend-urile în digital și IT.
• Markus Kramer, Partner Brandaffairs, este specialist în brand management și poziționare strategică, lucrând de-a lungul anilor în poziții de top în marketing pentru Aston Martin, Harley-Davidson sau Vertu.
• Rowan Merewood, Developer Advocate în cadrul biroului Google din Regatul Unit, este implicat direct în proiectul Accelerated Mobile Pages (AMP), programul open-source ce facilitează oricui accesul la îmbunătățirea versiunilor mobile ale site-urilor.
Cea de-a doua zi are ca punct central prezentarea lui Dr. Patrick Kramer, Chief Cyborg Officer la DIGIWELL, care va susține o sesiune despre bio-hacking și “Internet-of-US”, o idee nouă care presupune că în viitor toate persoanele vor fi conectate prin implanturi de chip-uri în creier. În plus, pentru a demonstra conceptul, speakerul va alege un voluntar din audiență pentru implantarea unui chip NFC/RFID în mână. Celelalte scene vor fi ocupate de Dr. Jillian Ney, primul doctor în Social Media din Marea Britanie, specializată în Comportament Digital, Geertjan Wielenga, Principal Product Manager ORACLE, care va susține o sesiune despre folosirea JavaScript de companii sau Robert Kubis, Cloud Developer Advocate Google UK, care va discuta despre îmbunătățirea experienței utilizatorului pentru aplicații.
Soluții personalizate pentru fiecare business
În ceea ce privește oferta de soluții prezentate de expozanții IMWorld, aceasta include domeniile: infrastructură, securitate, managementul riscului, CRM, ERP, SaaS, aplicații și software enterprise, soluții cloud device-uri, IoT (Internet of Things), digital marketing, e-commerce și soluții de optimizare a business-urilor online.
Internet of Things nu mai este doar un concept, este mai real ca niciodată și poate simplifica activitatea de zi cu zi la birou, salvând astfel bani și timp. La eveniment vor fi prezentate și sistemele automatizate pentru smart office, smart home sau chiar smart city. Reprezentanții companiilor pot consulta noile soluții de CRM, ERP, conferință video, software de banking sau tehnologie machine to machine.
Specialiștii Dev pot testa robotul programatic Pepper care poate fi învățat limbi străine și care răspunde la interacțiune umană sau demo-uri folosind Arduino și prezentări interactive. În plus, aceștia pot participa la provocările expozanților de a interacționa live cu softul din spatele roboților din standul Raiffeisen Bank, astfel încât să modifice mișcările și comportamentul acestora.
Pentru cei interesați de soluții pentru marketing, expozanții vor aduce cele mai noi tehnologii digitale de plată online, vor împărtăși tips&tricks pentru actualizările din SEO sau AdWords, și vor fi prezentate demouri live pentru aplicații și platforme mobile.
În plus, la eveniment pot fi testate cele mai noi device-uri: branduri noi de telefoane smart sau noi modele de la branduri cunoscute, Virtual Reality, drone și tehnologii avansate.
Networking la cel mai înalt nivel
La Internet & Mobile World 2016 vor participa factori de decizie în proporție de peste 35%, din industrii precum: IT, Ecommerce, Banking, Media și Publicitate, FMCG și Producție, Retail, HoReCa sau Sănătate și Farmaceutice. Prin aplicația MyConnector, participanții la eveniment vor putea vedea lista participanțior și a expozanților, vor putea discuta direct și programa întâlniri pentru zilele evenimentului.
Accesul pentru cele 2 zile se face pe baza biletelor achiziționate în prealabil. Profesioniștii de marketing și programare pot accesa conținut specializat pe cele 2 scene dedicate din cadrul evenimentului, Marketing-Innovation Stage și Dev Stage. Numărul de bilete pentru aceste scene este limitat, achiziționarea lor se poate face pe site-ul http://www.imworld.ro.
Alătură-te conversației în social media folosind #IMWorld
--
Partenerul principal este Telekom Romania
Partenerii de scene sunt Microsoft, MasterCard , Raiffeisen Bank, MiniCRM.
Sponsorii evenimentului sunt: Xerox, Medialine, Likeit Solutions, Hewlett Packard Enterprise, Metro Systems, Luxoft, Accenture, QuickMobile, Avangate, Syswin Solutions, M247 Europe, RINF Tech, Orange, Avaya/Felix Telecom, Maguay, Bitdefender, HTC, Voxility, Luxoft Training, Viva Telecom.
Partenerul creativ este Quart.
Parteneri media principali: Adevărul, Kiss FM, Comunic.ro, Forbes.
Parteneri media: Adhugger, Agora, Antena Play, Business24, Cariere, CloudMag.ro, Comunicatedepresa.ro, CTRL-D, Elevate, Hotnews, IAA, Ibusiness, IQads, IT Channel, IT Trends, Learning Network, Magazinul Progresiv, Market Watch, MediaTRUST, New Edition News, Network Marketing Forum, SMARK, Softbinator, Softead, Tech Café, Trends HRB, Today Software Magazine, Telco Professionals, Tech Cafe, Wall-Street.ro, Yoda.ro, Zelist, Ziare.com.