Cel puţin 15 trenuri care ar fi urmat să sosească sau să plece, joi dimineaţă, din Gara de Nord din Bucureşti au întârzieri de până la 180 de minute, iar CFR Infrastructură a anunţat că a avut loc un deranjament tehnic la sistemul de alimentare cu energie electrică a instalaţiilor de semnalizare şi de siguranţă a traficului pe segmentul de cale ferată Chitila-Buftea-Periş, astfel că la acest moment nu funcţionează nicio instalaţie de dirijare a traficului.
UPDATE 10.30:
Trenul care a plecat de la Ploieşti la 06.50, IR12654, a ajuns la Bucureşti la ora 10.24, deşi în mod normal face mai puţin de o oră. Astfel, 60 de kilometri au fost parcurşi în aproape patru ore.
UPDATE 9.30:
"Echipele feroviare intervin la această oră pe segmentul de cale ferată Chitila-Buftea-Periș pentru remedierea unui deranjament tehnic semnalat la sistemul de alimentare cu energie electrică a instalațiilor de semnalizare și de siguranță a traficului. Deranjamentul a fost produs din cauza unor lucrări desfășurate de furnizorul de energie electrică local", menționează compania, într-un comunicat.
Potrivit sursei citate, circulația trenurilor se desfășoară în cursul dimineții în condiții speciale, de tip cale liberă, până la finalizarea lucrărilor de repunere în funcție a sistemului de semnalizare și de siguranță a traficului a traficului.
"Trenurile de călători care tranzitează stațiile București Nord, București Basarab, Chitila, Buftea, Periș, Crivina, Brazi și Ploiești vor înregistra întârzieri la sosire și la plecare din stații, deoarece pe toată perioada intervenției se diminuează capacitatea secțiilor de circulație și se prelungesc timpii de mers", se mai spune în comunicat.
Până la această oră, au întârzieri zece trenuri care ar fi urmat să sosească joi dimineaţă în Gara de Nord.
Astfel, trenurile de la Arad şi de la Urziceni au acumulat, până acum, o întârziere de 180 de minute, trenul de la Chişinău are o întârziere de 165 de minute, trenul care ar fi trebuit să ajungă în Gara de Nord de la Iaşi a acumulat 150 de minute de întârziere, trenurile care au plecat de la Cluj şi Braşov au întârzieri de 125, respectiv 120 de minute, în timp ce alte două trenuri de la Ploieşti au întârzieri de 100, respectiv 75 de minute.
De asemenea, au acumulat întârzieri mai multe trenuri care ar fi trebuit să plece joi dimineaţă din Gara de Nord, cea mai mare întârziere, de 170 de minute, respectiv 100 de minute, având trenurile spre Mangalia şi Urziceni.
Reprezentanţii CFR Infrastructură au anunţat că situaţia a apărut din cauza unui deranjament tehnic semnalat la sistemul de alimentare cu energie electrică a instalaţiilor de semnalizare şi de siguranţă a traficului, iar echipele feroviare intervin la această oră pe segmentul de cale ferată Chitila-Buftea-Periş, unde a avut loc avaria.
Potrivit CFR Infrastructură, deranjamentul s-a produs din cauza unor lucrări desfăşurate de furnizorul local de energie electrică.
"Circulaţia trenurilor se desfăşoară în cursul dimineţíi în condiţii speciale, de tip cale liberă, până la finalizarea lucrărilor de repunerea în funcţie a sistemului de de semnalizare şi de siguranţă a traficului a traficului. Trenurile de călători care tranzitează staţiile Bucuresti Nord, Bucureşti Basarab, Chitila, Buftea, Periş, Crivina, Brazi şi Ploieşti vor înregistra întârzieri la sosire şi la plecare din staţii, deoarece pe toată perioada intervenţiei se diminuează capacitatea secţiilor de circulaţie şi se prelungesc timpii de mers", au anunţat reprezentanţii CFR Infrastructură.
Sursă foto:Florian Tudorache
Scandal de proporții în centrul Capitalei. Copiii unuia dintre cei mai mari fotbaliști ai României amenințați cu pistolu... Române cinstit şi muncitor, şeful tău te exploatează? Ar putea ajunge după gratii! "BECIUL DOMNESC" e şi pentr...