Odată accesată platforma, telespectatorii pot menționa acolo piesa al cărei videoclip şi-ar dori să îl vadă pe staţie.
Aniversarea vine şi cu un concurs pe măsură, ce pune la bătaie 8 vouchere a câte 1000 de lei fiecare. În cursa pentru aceste premii intră toți cei care vor accesa platforma aniversară și care vor trimite mesajele lor către ZU TV în felul acesta. Regulamentul concursului poate fi accesat aici.
Pe 3 aprilie, în zi aniversară, telespectatorii fac playlist-ul ZU TV. Staţia tv pune la bătaie şi 8 vouchere a câte 1000 de lei fiecare
Întrega zi de duminică, 3 aprilie, pe ZU TV va fi afişat un crawl aniversar pe care vor fi postate urările venite din partea telespectatorilor.
Încã de la lansarea sa, ZU TV a adus o nouă dimensiune platformei ZU care cuprinde radio, online, evenimente, shop oferindu-le românilor o experienţă completă, trăită pe o platformă multimedia 360.
Brandul ZU s-a impus în ultimii ani ca principalul motor de promovare al artiştilor tineri şi a muzicii bune, reuşind să strângă un număr record de public la evenimentele sale şi milioane de fani pe platformele sociale.
Anul trecut, ZU TV a înregistrat o consolidare a cotei de piață faţă de anul anterior, dublându-şi audienţa în intervalele Whole Day şi in Prime Time.
La nivelul categoriei, ZU TV este liderul muzical al diminetilor și al noptilor târzii şi a început anul cu +40% creștere a cotei de piață în cadrul nișei de muzică, devenind postul de muzică preferat din cadrul nișei de muzică al publicului 15-34 ani Urban.
Ministrul Muncii, vești bune pentru pensionari. Ce se poate întâmpla cu pensiile românilor. Anunțul lui Marius Budăi... Salvatore Ganacci vine la SAGA Festival Pe 3, 4 și 5 iunie, la Arena Națională din București...