Antena Căutare

Influencerul, o nouă meserie! Cu ce se ocupă și ce sume fabuloase de bani câștigă lunar

Mirajul de a face bani online îi acaparează pe copiii din România, astfel încât aceştia nu îşi mai doresc să devină medici sau ingineri, ci influenceri. Însă, puțin știu ce înseamnă, de fapt, a fi influencer, și puțini realizează că nu orice persoană reușește să ajungă în top şi să trăiască doar din postările pe Internet.

Mirajul de a face bani online îi acaparează pe copiii din România, astfel încât aceştia nu îşi mai doresc să devină medici sau ingineri, ci influenceri. Însă, puțin știu ce înseamnă, de fapt, a fi influencer, și puțini realizează că nu orice persoană reușește să ajungă în top şi să trăiască doar din postările pe Internet.

„Din punct de vedere comunicare, pentru noi, influencer înseamnă acea persoană care documentându-și viața de zi cu zi și obiceiurile pe care le are, își crează o audiență pe care ajunge să o influențeze în ceea ce privește obiceiurile de consum, ceea ce ajung oamenii să își dorească să aibă sau să facă în viața lor de zi cu zi. Practic, un om care influenteazî un public, mai mare sau mai mic”, a explicat Diana Kadima, director de comunicare.

Iar din asta, un influencer ajunge să câştige bani. Şi nu puţini.

„Bugetele variază în funcție de colaboratori. Dacă lucrezi cu o multinațională, evident că bugetele sunt mult mai mari. Dacă lucrezi cu cineva local, poți să îl promovezi în schimbul produselor”, a explicat influencerul Mihaela Gurău.

„Bugetele erau ceva de genul 100 euro până în 10 mii followeri, 200 euro 10 mii-50 mii followeri, ce e peste 50.000, undeva de la 400 euro în sus. Dar variază în funcție de colaborator”, a mai spus ea.

Mihaela Gurău scria de ceva vreme despre modă pe blogul personal. Însă, în urmă cu trei ani, după o vizită în Statele Unite, şi-a dat seama că există posibilitatea să faci bani şi din Instagram.

Potrivit directorului de comunicare Diana Kadima, în colaborările unui influencer se ține cont de mai mulți factori.

„Pe de-o parte, specificul influencerului, cat de curata este imaginea influencerului respectiv pentru ca brandul sa se asocieze intr-o modalitate corecta. Pe de alta parte, cat de autentica poate fi relatia pe care o creaza brandul respectiv cu influencerul. Daca alaturarea, relatia este una fortata, publicul influencerului respectiv va simti imediat”, a explicat Diana Kadima.

Potrivit unui site care analizează profiturile conturilor de Youtube, Shelly poate genera un venit de minim 6.500 dolari doar de acolo, fără să se mai țină cont de contractele sponsorizate de pe Instagram. Contul Innei poate produce 9.000 dolari, al lui Dorian Popa 3.000 iar Bianca Adam, Tequila, poate ajunge să câştige 700 dolari pe lună doar din Youtube. Însă, pe lângă asta, bani mai pot veni şi din contractele de colaborare cu diferite branduri, pe care influencerii le recomandă pe conturile lor de pe reţelele de socializare.

„Vorbim de bugete pornind de la câteva sute de euro până la mii de euro, poate chiar și 10.000 euro dacă implicarea influencerului respectiv este foarte mare iar asocierea dintre brand și influencer este pe o perioadă mai lungă de timp”, a mai explicat Diana Kadima.

Modificare în școlile din România. Din 9 septembrie 2019 a devenit obligatoriu pentru toate unitățile din țară!... Un bărbat în vârstă de 42 de ani a dispărut de acasă! Familia imploră ajutor: ”Vă rugăm să ne ajutați să-l găsim!”...

Puteți urmări știrile Antena 1 și pe Google News. 📰

Video recomandate
BeautiFood | Sezonul 3 - Episodul 3: Steak de vită cu sos de parmezan cu trufe
BeautiFood | Sezonul 3 - Episodul 3: Steak de vită cu sos de parmezan cu trufe Marti, 16.04.2024, 10:00
Ai filme bune în AntenaPLAY Vezi acum
Citește și
Ultimele știri
x