COȘMARUL șoferilor continuă! Ce se întâmplă cu lucrările de modernizare a centurii Capitalei

 

Pe centura Capitalei, lucrările de modernizare înaintează lent, acolo unde ar trebui să se lucreze la astuparea gropilor şi lărgirea benzilor montându-se borduri, la o şosea la care se lucrează de 7 ani.

Potrivit observațiilor reporterilor Observator, pe şantiere au fost echipe chiar şi de doi muncitori.

„De doi ani de zile ne chinuim stând bară la bară, zilnic. Faci 40 de minute pe un drum de două minute”, a spus o femeie aflată în trafic.

Din cei 72 de kilometri ai centurii, doar 20 de kilomretri - adică porţiunea dintre Chitila şi Afumaţi - sunt finalizaţi. Tronsonul Chitila-A1, de aproape 9 kilometri, este gata, însă Compania de Drumuri mai are de făcut mici lucrări de modernizare aici. Însă, mai bine de 40 de kilometri de centură rămân, în continuare, coşmarul şoferilor.

„Suntem puşi în situaţia de a merge pe câmp, la propriu, pentru a evita intersecţiile de la Berceni, de la Popeşti, chiar şi de la Domneşti”, a spus Alexandru Vâlvoi, de la Asociația România fără Gropi.

Pasajul Domneşti este un alt proiect al autorităţilor, pentru care s-au prevăzut cheltuieli de aproape 20 de milioane de lei. Însă, în prezent, pe şantier este un singur utilaj care lucrează la demolarea unei locuinţe.

„Acolo e un singur utilaj, pentru că acolo au rămas în suspensie, ca să spunem aşa, acele proprietăţi pe care proprietarii au refuzat să le elibereze”, a spus Alin Șerbănescu, purtătorul de cuvânt al CNAIR.

„Tot anul acesta va începe faza de execuţie la pasajul de la Domneşti. Vor începe fazele de proiectare la pasajele Olteniţa, Berceni şi Mogoşoaia”, a mai spus el.

În viitor, centura ar putea trece de la Compania de Drumuri în administrarea primăriei București. O bună parte aparţine însă de judeţul Ilfov, aşa că este nevoie de mai multe avize pentru finalizarea acestui proces.

facebook whatsapp twitter pinterest
PARTENERI
PREMIUM

Mai multe