“Chiar daca da unul faliment sau altceva, banii nu sunt pierduti! Chiar daca nu pot sa dau in momentul respectiv suma, ca nici eu nu sunt miliardara si n-am profit de nu stiu cat! Si vanzarile nu sunt extraordinare!” - Asta spune reprezentanta agentiei de turism acuzate. Nu insa si clientiii.
“Era aproximativ 45 de euro de persoana! La aproximativ 2 sapt. ne-a sunat sa ne ceara o diferenta de bani deoarece s-a gresit oferta initiala”, povesteste unul dintre pagubiti.
Tinerii au acceptat, dar greselile agentiei au continuat. “Pe data de 28 decembrie ne-a sunat ca sa ne spuna ca nu s-ar fi facut rezervarile, iar firma cu care ea lucra in Bulgaria ar fi intrat in insolventa si n-ar fi facut plati”, mai spune omul. Tinerii mai aveau doua variante: realocare sau banii inapoi.
Potrivit reprezentantilor ANAT, daca in termen de 15 zile, clientul nu isi primeste aceasta suma se prezuma ca societatea respectiva a intrat in insolvabilitate, moment in care respectivul turist se poate adresa direct asiguratorului.
Cei 19 turisti au platit pe vacanta de vis in jur de 20 de mii de lei. La o luna si jumatate de la anularea ofertei, ei nu si-au recuperat nici un leu. Au depus plangeri la politie si la Protectia Consumatorului.
In urma cu un an si jumatate, aproape 6.000 de pensionari s-au trezit dati afara din hotelurile din Spania pentru ca aceeasi agentie nu a virat banii in conturile ibericilor. Cu toate ca pensionarii platisera deja 3 milioane de euro.
sursa foto: 911travel.ru
Plajele de pe litoralul romanesc, pe cale de disparitie... Centrul istoric al Bucurestiului, locul preferat al hotilor. Iata cum opereaza acestia!...