Poate ca nu exista roman care sa fi suferit mai mult decat Mircea Diaconu la inchiderea fabricii de la Campulung Muscel. Privatizarea ARO din 2003 a fost una dintre cele mai mari tepe ale tranzitiei romanesti. Practic, uzina al carei patrimoniu valora 50 de milioane de euro a fost vanduta cu.150.000 de dolari.
Aceasta nedreptate a fost unul dintre motivele intrarii sale in politica. In 2008 a castigat un loc in Senatul Romaniei, chiar in colegiul Campulung. Nici de cand e la putere n-a apucat sa faca foarte multe lucruri vizibile.
Si oamenii din Campulung-Muscel viseaza la redeschiderea uzinei. Dar tocmai acum, senatorul s-a hotarat sa iasa din Parlament.
Explicatia Parlamentarului suna cam asa: daca incearca sa traga niste sfori pentru a ajuta ARO, se numeste trafic de influenta. Dar daca face acelasi lucru ca un simplu cetatean, se numeste Lobby. Planul de salvare al ARO se bazeaza pe o noua generatie de automobile.
Foto: Intact Images
UPDATE! Andrei Placinta a primit o noua sansa. Procurorii au cerut recurs... CNAS: Reteta electronica, obligatorie din ianuarie 2013...