De Paști, în afara asaltării hypermarketurilor, românii au descins în număr mare și în mall-urile online pentru a cumpăra în special jucării, cărți, produse de decorațiuni interioare, cosmetice sau accesorii fashion.
Conform ultimului raport emis de elefant.ro, în perioada 07-18 aprilie 2014, în fiecare oră s-au cumpărat mai mult de 300 de cadouri pentru cei dragi. Cei mai mulți cumpărători au fost femei, în proporție de peste 75%. Factorul determinant în alegerea produselor au fost atât prețul, dar mai ales reducerea oferită la cadourile dorite.
“Importanța evenimentului în sine, cuplată cu o serie de campanii foarte bine gândite de echipa noastră, au adus peste 20.000 de cumpărători pe elefant.ro în căutarea cadourilor potrivite la prețurile cele mai bune”, spune Dan Vidrașcu, CEO elefant.ro.
Citește AICI continuarea articolului.
Impresionant! Acest pod nu a avut nicio șansă împotriva naturii dezlănțuite... Armata va primi mai mulţi bani la prima rectificare bugetară din acest an...