Dezvoltarea socio-emoțională: o provocare pentru școala secolului XXI

În 1994, în urma unei întâlniri de lucru la care au participat profesori, cercetători și psihologi din SUA, cu scopul găsirii unui cadru educațional de promovare a dezvoltării pozitive a copiilor, a apărut conceptul de educație socio-emoțională în școli.

Dezvoltarea socio-emoțională

De atunci, impactul acestui domeniu continuă să se extindă în întreaga lume, iar săptămâna viitoare, formatorii, specialiștii și actorii cheie din domeniul educațional sunt invitați la prima conferință dedicată învățării socio-emoționale în procesul educațional.

Conferința Internațională EDUCATORS se va desfășura online, pe 20 mai, începând cu ora 18:00. Evenimentul este organizat de Fundația Dan Voiculescu pentru Dezvoltarea României.

Înscrierile se realizează prin completarea unui formular, pe site-ul www.fundatiadanvoiculescu.ro. Participarea este gratuită.

Speakerii conferintei sunt experti în Social Emotional Learning (SEL) și, împreună cu invitații lor, vor explora tema conferinței, din perspective diferite. Aceștia vor prezenta rolul acestor practici de inteligență socio-emoțională în domeniul educațional, studii de caz și exemple de bune practici în învățarea socio-emoțională.

Partenerii acestui eveniment sunt: Centrul de Carte Străină Fischer International, MGT Educațional, Walnut Wisdom și Yealink.

Ultimele știri