Campania „Misiunea Zero Copii neasigurați - pentru zero victime în accidentele rutiere” își dorește, în primul rând, să schimbe atât mentalitatea cât și atitudinea românilor în ceea ce privește siguranța copiilor în mașină.
Numărul mare de decese în rândul copiilor a dus la realizarea unei astfel de campanii.
Părinții trebuie să fie conștienți că, înainte de toate, ei sunt cei care trebuie să respecte regulile de circulație rutieră.
Practic, ei reprezintă modelul pe care copiii îl văd și îl înțeleg.
Potrivit Omv, majoritatea copiilor care au fost victime ale accidentelor rutiere pe șoselele din România, anul trecut, nu au fost protejați cu sisteme de siguranță auto specifice, precum scaunul de copil sau centura de siguranță.
Trebuie să fim conștienți de importanța purtării centurii de siguranță, mai ales în cazul copiilor
Așadar, cei doi aliați pentru această campanie vin în sprijinul părinților pentru a le reaminti că scaunul de mașină pentru copii precum și centura de siguranță sunt cele două sisteme care le pot salva viața micuților lor atunci când alte mijloace dau greș.
Cu toții trebuie să fim conștienți de importanța sistemelor de siguranță pentru că, în momente critice avem nevoie de ele.
Vrem să atragem atenția asupra importanței utilizării mijloacelor de siguranță rutieră în mașină, mai ales când vine vorba de protecția copiilor, a precizat Daniel Ion, Retail Manager România Omv Petrom.
Campania- misiune “Zero copii neasigurați” are ca scop principal conștientizarea tuturor participanților la trafic dar, mai ales, a părinților conducători de autovehicule despre importanța portului centurii de siguranță sau a dispozitivelor de retenție de către copiii pasageri, dispozitive care, de cele mai multe ori pot salva vieți, a declarat George Grigore – Director Direcția Rutieră IGPR.