S-a jucat cu moartea si a castigat de atatea ori. Dar a fost suficient sa piarda o singura data. S-a prabusit chiar in fata prietenilor sai.
La nunta lui Marian Cojocaru venise Gelu ieri. Dupa ceremonia religioasa, pilotul a luat avionul si a zburat spre Clinceni, unde a urmarit show-ul aviatic. Seara s-a intors la petrecerea de nunta care avea loc chiar langa pista.
Au alergat disperati spre epava avionului. L-au gasit pe Gelu aproape inconstient, cu picioarele rupte si plin de sange. Dar inca mai respira.
La ora 3 si jumatate, eroul de la Clinceni a fost declarat mort. Apoi au inceput intrebarile. Ce s-a intamplat, de fapt, la aerodromul de la Comana?
Chiar daca era treaz, n-ar fi avut voie sa zboare. Avionul sau, Zephyr 4000 nu este dotat pentru zboruri de noapte. Iar asta ar fi putut sa insemne o provocare.
Pilotul n-ar mai fi vazut solul si a ratat aterizarea. Exista voci care vorbesc chiar despre un pariu al mortii pe care Gelu, un maestru al zborului, nu l-ar fi putut refuza.
In urma cu doi ani, Gelu Frunza a tinut o tara intreaga cu sufletul la gura, in direct. Timp de trei ore, pilotul a facut cercuri deasupra aerodromului pentru a epuiza combustibilul. Apoi a facut o aterizare perfecta. Pentru eroul de la Clinceni acela a fost un incident minor. A simtit moartea mai aproape in alte randuri.
Experientele si sutele de ore de zbor l-au transformat intr-unul dintre cei mai cautati instructori de zbor din Romania. Asta era a doua viata a lui Gelu Frunza, care conducea si o firma de IT. Avea 5 facultati in spate si era invitat sa predea pe la marile universitati ale lumii. si, totusi, nimeni nu-si poate inchipui ce a vrut sa faca aseara. O aterizare l-a facut celebru si tot o aterizare i-a luat viata.
Un avion de agrement s-a prabusit in Giurgiu. Pilotul a murit la spital... O masina a Ambasadei Rusiei a lovit o tanara pe o trecere de pietoni din Bucuresti...