În fiecare luni, începând cu 8 mai, de la ora 19.00, pasionaţii de cumpărături vor avea ocazia să vadă un show live prezentat de tineri actori, în care experienţa shoppingului online se îmbină cu voia bună şi socializarea. Cei care vor accesa site-ul Aloshop.ro vor avea ocazia să interacţioneze cu ceilalţi privitori în timp real, vor putea pune întrebări gazdelor şi vor primi răspunsuri şi informaţii foarte utile în legătură cu produsele pe care le vor putea cumpara în timp real, direct din experiența video, cu un simplu click. Mai mult, pe parcursul sesiunilor, utilizatorii vor beneficia de reduceri semnificative.
“România este unul dintre pionierii live shoppingului în Europa de Est şi demonstrează încă o dată că adoptarea tehnologiilor de ultimă generaţie şi a noilor trenduri din mediul digital este la un nivel foarte ridicat la noi în ţară. Ideea celor de la Aloshop.ro de a transforma vânzările clasice din teleshopping în live shopping a fost o reală provocare pentru Streams.live, deoarece marchează şi cea mai complexă producţie video pe care o vom face. Am pus la dispoziţia partenerilor noştri de la Aloshop.ro toată experienţa acumulată în ultimii ani în materie de live shopping şi suntem convinşi că prin această serie de sesiuni live, vânzările acestora vor creşte semnificativ”, a spus Mihai Mănescu, Customer Success Manager la Streams.live.
Sesiunile de live shopping vor fi transmise în direct dintr-un studio de filmare în care decorurile au fost construite special pentru acest proiect. Gazdele vor fi tineri actori, care abia aşteaptă să intre în direct cu spectatorii, să le împărtășească informații inedite despre produse şi să le aducă zâmbetul pe buze.
“Live shopping-ul era unul dintre obiectivele noastre strategice în dezvoltarea Aloshop.ro. Întâlnirea cu Streams.live ne-a făcut să accelerăm implementarea acestei tehnologii revoluţionare din eCommerce-ul internaţional şi să ne aliniem marilor branduri care fac deja live shopping recurent. Publicul tânăr migrează spre mediul online şi este necesar ca şi noi, jucătorii din teleshopping, să ne ridicăm la nivelul lui de aşteptări. Suntem de părere că strategia de marketing digital îmbinată cu showul live interactiv online va schimba definitiv modul în care jucătorii din industria de teleshopping au făcut vânzări până acum. În definitiv, live shoppingul este urmaşul direct al teleshoppingului”, a declarat Denisa Preda, CEO Open Media Network.
Despre Streams.live
Streams.live este prima platformă de Live Shopping care operează și fizic pe piața din România. Streams.live este folosită de clienți din Statele Unite dar și din mai multe țări din Europa și Orientul Mijlociu. Printre partenerii care au utilizat până în momentul de față soluția oferită se numără branduri din industria cosmetică, automotive, parfumerie etc.
Live shopping-ul este o metodă inovatoare de a vinde produse în mediul online, aflată la intersecţia dintre eCommerce şi entertainment, îmbinând zona clasică de vânzare de produse online cu transmisiile live.
Vezi mai multe ştiri de ultimă oră pe observatornews.ro
Rezultate Loto 4 mai 2023. Numerele câștigătoare de joi la 6/49, Joker, 5/40, Noroc, Super Noroc și Noroc Plus... Au luat acasă doi pui crezând că sunt de pisică, dar veterinarul i-a contrazis. Ce adăposteau, de fapt, în casă...