Antena Căutare

Programul „Deschis: Pop-up Shop la Promenada Mall” susține antreprenorii locali

Pentru a veni în ajutorul antreprenorilor locali, Promenada Mall București a lansat Deschis: Pop-Up Shop la Promenada Mall, un program de facilități pentru business-uri locale la început de drum, care pot astfel să își inaugureze primul spațiu fizic de tip pop-up store în interiorul unuia dintre cele mai importante centre comerciale din București.

imagine cu sigla mall promenada (dreapta) si portretul unei femei (stânga) Galerie
Inițiativa Promenada Mall a fost lansată în mai 2021, ca urmare al interesului ridicat al consumatorilor față de producătorii locali | www.promenada.ro

Prin intermediul acestui program, antreprenorii pot beneficia de condiții flexible de găzduire din partea mall-ului pe perioade cuprinse între 3 - 6 luni, cu posibilitatea de extindere în funcție de rezultate.

Inițiativa Promenada Mall a fost lansată în mai 2021, ca urmare al interesului ridicat al consumatorilor față de producătorii locali. Cele mai recente studii[1] arată că aproximativ 80% dintre consumatorii din mediul urban au cumpărat produse locale din dorința de a susține micile afaceri. De asemenea, pop-up store-ul le oferă business-urilor ocazia de a crea adevărate experiențe de shopping în spațiul fizic. Antreprenorii locali care doresc să devină parte a programului pot afla mai multe detalii pe pagina www.promenada.ro/evenimente/deschis-pop-up-shop-la-promenada-mall/ .

De la inaugurarea programului, colecțiile creatorului de modă român Amos Midas, unul dintre cei mai neconvenționali tineri designeri ai momentului au beneficiat de expunere in Promenada Mall. Începând cu luna august, spațiul creativ Rembrandt Art Centre, o afacere locală care pune la dispoziția clienților o gamă variată de materiale de pictură, grafică, arhitectură, sculptură, artă decorativă, hobby&craft.

Magazinul reprezintă un hub creativ și inspirațional atât pentru artiștii profesioniști, cât și pentru pasionații de artă. Activitățile desfășurate în acest spațiu vin în întâmpinarea tuturor celor îndrăgostiți de arta frumosului și includ workshop-uri pentru copii, tineri și adulți, în egală măsură. În luna septembrie, după 15 ani de activitate exclusiv în online, brandul Kinga Varga aduce pentru prima oară creațiile sale într-un magazin fizic, iar vizitatorii Promenada Mall vor putea admira cele mai râvnite produse, destinate doamnelor conștiente de feminitatea lor.

Măsuri sporite de protecție în mall pentru #shoppingînsiguranță

Promenada Mall controlează traficul respectând recomandările autorităților: masca de protecție este obligatoriu a fi purtată de către toți angajații și clienții, iar centrul comercial a implementat un sistem pentru verificarea temperaturii la intrare și asigură distanțarea socială de minimum 2 metri, pentru un shopping responsabil și în siguranță. Totodată, aerul din centrul comercial este filtrat și schimbat periodic, asigurând astfel o purificare intensivă a spațiilor.

Promenada Mall: certificat internațional pentru măsurile de prevenție Covid-19

Promenada Mall a primit Certificatul de Conformitate COVID-19. Obținerea acestei acreditări este dovada că centrul comercial funcționează în conformitate cu standardele sanitare internaționale și le oferă clienților o experiență de shopping în siguranță. Experții Safe Asset Group (SAG), companie suedeză independentă care acreditează siguranța centrelor comerciale din toată lumea, au certificat centrul comercial ca fiind conform normelor de prevenție.

Puteți descoperi campaniile Promenada Mall și pe pagina oficială www.promenada.ro, pe Facebook și Instagram.

Despre Promenada Mall București

Promenada reinventează experienţa cumpărăturilor şi a divertismentului, adresându-se unui public cu un stil de viaţă contemporan, aflat în continuă căutare de surse de inspiraţie şi de creativitate. Centrul comercial este situat în Calea Floreasca 244-246, în imediata vecinătate a stației de metrou Aurel Vlaicu.

Promenada este un reper în viața urbană a orașului printr-un design avangardist, care include terasa verde, inspirată de grădinile japoneze, unde vizitatorii se pot relaxa, bucurându-se vara de proiecţii de film, spectacole de teatru sau concerte și iarna de un patinoar în aer liber, dar și un mix de chiriaşi care satisface aşteptările unui public tot mai exigent. La finalul anului 2014, mall-ul Promenada a intrat în portofoliul NEPI Rockcastle, cel mai mare investitor comercial din Europa Centrala si de Est.

[1] Modern Consumer Trends During the Pandemic publicat de ISENSE Solutions: 74% dintre consumatorii din mediul urban (18 - 65 ani, utilizatori de internet) au cumpărat produse locale din dorința de a susține micile afaceri, iar 65% au declarat că astfel contribuie la economia națională

Taylor Hamilton, tânăra care se căsătorește cu un bărbat pe care mulți îl confundă cu bunicul ei. "Eu mi-am găsit p... (P) Ai cărți de vânzare? Ce tipuri de cărți cumpără un anticariat...

Puteți urmări știrile Antena 1 și pe Google News. 📰

Video recomandate
BeautiFood | Sezonul 3 - Episodul 4: Mousse de ciocolată cu fructe de pădure
BeautiFood | Sezonul 3 - Episodul 4: Mousse de ciocolată cu fructe de pădure Marti, 23.04.2024, 10:00
Ai filme bune în AntenaPLAY Vezi acum
Citește și
Ultimele știri
x