Programul „Rabla” pentru bucureșteni se apropie de final, ultima zi în care aceștia pot depune dosarele fiind 21 februarie, după cum a reamintit, vineri, Primăria Municipiului Bucureşti.
Potrivit Primăriei Capitalei, lista celor cinci mii de participanţi acceptaţi în programul Rabla 2019 se regăseşte pe site-ul instituţiei, iar aceştia au la dispoziţie 90 de zile calendaristice de la data publicării listei, 23 noiembrie 2018, pentru casarea şi radierea autovehiculelor uzate şi depunerea dosarelor pentru obţinerea eco-voucherelor.
Primăria Capitalei a mai anunțat că pot fi consultate pe site lista operatorilor economici autorizaţi să desfăşoare activităţi de colectare şi tratare a vehiculelor scoase din uz, dar şi Regulamentul „Programului de stimulare a eliminării din traficul bucureştean a autovehiculelor cu grad ridicat de poluare, prin acordarea de eco-vouchere”.
„Menţionăm faptul că toate demersurile pe care proprietarii de autovehicule uzate, acceptaţi în Program, le vor întreprinde, vor fi realizate cu respectarea strictă a regulamentului «Programului de stimulare a eliminării din traficul bucureştean a autovehiculelor cu grad ridicat de poluare, prin acordarea de eco-vouchere», aprobat prin DPG nr.1823/2018”, a mai transmis Primăria Capitalei.
Primăria Capitalei oferă 5.000 de eco-vouchere în valoare de 9.000 de lei fiecare pentru achiziţionarea de maşini mai puţin poluante în schimbul celor vechi, duse la casare, ori chiar electrocasnice şi electronice noi, cu clasă energetică superioară.
Rabla 2019. Lista actelor necesare pentru depunerea dosarului
Persoane fizice:
- Cererea de acordare eco-voucher conform Anexei nr. 3a, formular disponibil aici
- CI/BI - copie;
- Certificatul de înmatriculare autovehicul uzat – copie;
- Cartea de identitate a autovehiculului uzat – copie;
- Certificatul de distrugere a autovehiculului uzat – copie;
- Certificatul de radiere, cu mențiunea "vehicul dezmembrat" - original;
- Certificatul de atestare fiscală privind impozitele și taxele locale și alte venituri ale bugetului local, emis pe numele proprietarului de către autoritatea publică locală în a cărei rază teritorială își are domiciliul proprietarul, în termen de valabilitate la data depunerii dosarului de acordare, în original sau în copie legalizată;
- Certificatul de atestare fiscală privind obligațiile de plată către bugetul de stat, emis pe numele proprietarului de către organul teritorial de specialitate al Ministerului Finanțelor Publice, în termen de valabilitate la data depunerii dosarului de acordare, în original sau copie legalizată;
- Împuternicirea în formă autentică, pentru cazul în care cererea de acordare eco-voucher este semnată de către o persoană împuternicită, însoțită de copie BI/CI. În document trebuie să se facă referire la denumirea completă și oficială a Programului;
Lista documentelor de eligibilitate conform Anexei 4a din Regulament, formular disponibil aici .
Toate documentele depuse în copie vor conține mențiunea ”conform cu originalul”.
Dosarele pentru obţinerea eco-voucherelor vor fi depuse la Centrul de Informare şi Documentare pentru Relaţia cu Cetăţenii al Primăriei Municipiului Bucureşti sau vor fi transmise prin poştă/curierat cu confirmare de primire.
„Primăria Municipiului Bucureşti reaminteşte proprietarilor de autovehicule uzate, acceptaţi în «Programul de stimulare a eliminării din traficul bucureştean a autovehiculelor cu grad ridicat de poluare, prin acordarea de eco-vouchere», că ultima zi pentru depunerea dosarelor pentru obţinerea eco-voucherelor este 21.02.2019”, amintesc autoritățile locale.
Imagini șocante pe DN1! O mamă cere îndurare, în timp ce polițiștii îi încătușează fiul: „Lăsați-l, e bolnav! Trebuie să... Nu se mai termină! Numărul românilor omorâți de gripă a crescut! Unde au fost înregistrate ultimele decese...