31 la suta din populatia urbana intentioneaza sa achizitioneze, anul viitor, bunuri de lux, arata un studiu al ISRA Center. Dintre cei care-si doresc astfel de produse, 47 la suta au varsta intre 32 si 47 de ani, sunt profesionisti activi, utilizeaza zilnic internetul si au un nivel de educatie ridicat. 37 la suta sunt din categoria de varsta 18-31 de ani, impatimiti ai tehnologiei, necasatoriti, cu un nivel de educatie mediu si ridicat. Restul de 16 la suta au varsta intre 48 si 64 de ani, sunt casatoriti si au un grad de educatie mediu.
Cat despre cele mai tentante categorii de lux vorbim despre articolele vestimentare si incaltaminte, urmate de cosmetice si parfumuri, alcool si mancare. Cert este ca apetitul romanilor pentru lux este in crestere. O dovada, daca mai aveati nevoie, este si deschiderea, din aceasta saptamana, la Bucuresti, a primului magazin monobrand al unuia dintre cei mai mari designeri italieni.
Veste buna: Promotii la articolele de sezon de pana la 50 la suta... A inceput goana dupa brazii de Craciun...