Autoritatea Naţională pentru Administrare şi Reglementare în Comunicaţii (ANCOM) ia în calcul introducerea unei perioade de probă în contractele de servicii mobile, potrivit unui comunicat publicat joi, care cuprinde date despre strategia ANCOM pentru comunicaţii digitale 2016-2020.
Astfel, ANCOM vrea să ia măsuri care să faciliteze consumatorilor schimbarea operatorului de telefonie mobilă și propune o perioadă de probă la semnarea contractelor noi.
”ANCOM ia în calcul introducerea unei perioade de probă în contractele de servicii mobile cu executare succesivă care exclud furnizarea de echipamente, pentru a le facilita utilizatorilor schimbarea furnizorului şi pentru a stimula cererea de servicii”, se arată în comunicat.
Mai mult, autoritatea își dorește să introducă, până în 2020, hărțî interactive cu ajutorul cărora utilizatorii să se poată informa privind viteza internetului mobil și calitatea semnalului.
”Pe măsura migrării serviciilor în online, frontierele dintre serviciile de comunicaţii electronice tradiţionale şi serviciile online se vor estompa. Utilizatorii se vor angaja tot mai des în comunicaţie simultană printr-o varietate de echipamente şi aplicaţii, astfel încât servicii precum videotelefonia pe televizor sau tabletă vor înlocui tot mai des clasicele apeluri vocale în familie şi între prieteni, iar teleconferinţa pe laptop, multe dintre deplasările oamenilor de afaceri”, a menţionat autoritatea.
Strategia ANCOM a fost adoptată în urma unui proces de consultare publică derulat în perioada mai-iunie 2016 şi este consecinţa adoptării în 2015 a unor politici şi strategii sectoriale pe plan naţional şi european, potrivit News.ro.
Ce descoperire. Cum poți răci băuturile în câteva minute. Ai nevoie de apă, sare și gheață!... Traficanţi de arme din România le vând arme tuturor celor care doresc, inclusiv teroriştilor...