Brandul contine si un element grafic. Acesta este pozitionat in partea dreapta si este asemanator unei frunze care aluneca pe o apa curgatoare.
Conform surselor citate, sloganul "Explore the Carpathian garden" este plasat in partea de jos a imaginii si este scris intr-un font mai comun, inclinat spre dreapta. Si pentru acesta s-a folosit tot o nuanta de verde, in timp ce fundalul este unul alb.
Noul brand turistic al Romaniei urmeaza sa fie lansat joi la Shanghai, la ora 15:30 (ora locala), cu ocazia Zilei Nationale a Romaniei la Expozitia Mondiala 2010.
Potrivit unui comunicat al MAE, la eveniment vor participa, alaturi de ministrii Elena Udrea si Teodor Baconschi, si fostii mari sportivi Nadia Comaneci, Ilie Nastase si Gheorghe Hagi.
Crearea si promovarea brandului turistic, finantate din fonduri europene, fac parte dintr-un proiect de promovare a potentialului turistic al Romaniei, pentru care sunt alocati 75 milioane de euro pana la finalul anului 2013.