Antena Căutare

Studiu: 72,2 % dintre romani au redus consumul sau au cumparat produse mai ieftine

Criza economica are in continuare impact asupra comportamentului de consum al romanilor. Conform unui studiu, citat de Mediafax, 72,2 % dintre romani si-au redus consumul sau au apelat la produse mei ieftine in ultimul an.


Chiar daca in perioada februarie - decembrie 2011 a scazut procentul celor care declara ca sunt afectati de criza in mare si foarte mare masura, de la 53,2% in februarie 2011, la 42,8% in decembrie 2011, studiul arata faptul ca, la nivel perceptiv, criza este prezenta in continuare in vietile romanilor.

Efectele pe care criza economica le-a avut asupra familiilor respondentilor (este avuta in vedere familia extinsa) se refera la:

- cresterea preturilor - 59,0%;
- reducerea salariului sau a castigurilor salariale - 47,9%;
- pierderea locului de munca - 18,6%;
- cresterea ratelor la credite datorita devalorizarii leului - 15%;
- pierderea sau diminuarea beneficiilor extra-salariale - 13,8%.

Studiul a fost realizat pe un esantion reprezentativ pentru Bucuresti si orasele cu peste 100.000 locuitori, in perioada 7 - 12 decembrie 2011. Au fost intervievate telefonic 801 persoane cu varsta cuprinsa in intervalul 18 - 65 ani. Marja de eroare a studiului este de ±3,45%.

sursa: Antena3

Vasile Astarastoae, directorul UMF Iasi, declarat incompatibil de ANI... Ialomitianu: "Surplusul de venituri din 2012 va fi folosit pentru investitii, nu pentru a creste pensiile si salari...

Puteți urmări știrile Antena 1 și pe Google News. 📰

Video recomandate
BeautiFood | Sezonul 3 - Episodul 4: Mousse de ciocolată cu fructe de pădure
BeautiFood | Sezonul 3 - Episodul 4: Mousse de ciocolată cu fructe de pădure Marti, 23.04.2024, 10:00
Ai filme bune în AntenaPLAY Vezi acum
Citește și
Ultimele știri
x