În luna cadourilor, toate drumurile duc la. mall. Şi, cum nu există magie în afaceri, în multe magazine, ofertele nu sunt cele mai avantajoase. Asociaţia Magazinelor Online a comparat preţurile pe care le au aproape două mii de produse atât pe internet, cât şi la raft.
Analiza arată că, după cumpărăturile online, clienţii ar mai rămâne cu bani pentru încă un cadou. Deşi shoppingul online este tot mai popular în România, mulţi se feresc de capcanele internetului şi aleg să străbată magazinele în lung şi-n lat. Nu este întotdeauna cea mai bună alegere, spun specialiştii.
Unele dintre cele mai căutate produse sunt chiar şi cu 51 de lei mai scumpe în magazine, arată Asociaţia Magazinelor Online, care a comparat preţurile a 1.733 de electronice, electrocasnice şi gadgeturi din online şi offline.
Potrivit studiului, la achiziţia unui televizor dintr-un magazin clasic, cumpărătorii plătesc, în medie, cu 212 lei mai mult decât dacă ar fi cumpărat online, de la acelaşi retailer.
După televizoare, la fiarele de călcat s-au descoperit cele mai mari diferenţe de preţuri. Astfel, 57% dintre produsele analizate s-au dovedit, în medie, cu 51 de lei mai scumpe.
Pe locul doi s-au clasat monitoarele, cu un procent de 45%, urmate de electrocasnice mici, mașini de spălat și frigidere.Oamenii confirmă faptul că plătesc mai puţin pentru cumpărăturile online.
În ceea ce priveşte sectorul modei, magazinele online se află pe locul al doilea, după mall-uri, ca destinație preferată pentru cumpărături.
Tragedie în această seară! Un bărbat s-a aruncat de la etajul al cincilea al Institutului de Boli Cardiovasculare din Ia... Dezvăluiri ÎN PREMIERĂ din "Dosarul Revoluţiei". Soţii Ceauşescu au fost ţintele a trei tentative de asasinat....