Cele trei dungi, care apar pe toate echipamentele produse de celebra companie germană, nu le mai aparțin în exclusivitate celor de la Adidas. Decizia aparține Tribunalului Uniunii Europene, forul suprem pentru statele membre U.E.
Nu este nicio glumă, Adidas nu mai poate folosi în exclusivitate dungile, care reprezentau principalul mod de identificare al companiei înființată de de Adolf Dassler. După ce o firma belgiană i-a dat în judecată în 2016, tribunalul a decis că cele trei dungi nu pot reprezenta o marcă înregistrată a unei companii.
Cu cinci ani în urmă, reprezentanții colosului german au înregistrat la Oficiul Uniunii Europene pentru Proprietate Intelectuală (EUIPO) cele trei dungi negre pe fundal alb ca fiind un logo ce poate fi folosit exclusiv de Adidas. În cererea de înregistrare, marca a fost descrisă de Adidas ca fiind alcătuită din „trei benzi paralele echidistante cu aceeaşi lăţime, aplicate pe produs în indiferent ce direcţie”.
A urmat procesul cu Shoe Branding Europe, belgienii care au susţinut că acest logo nu este suficient de distinct și verdictul final după contestația nemților, care au pierdut exclusivitatea și ar putea renunța în curând la ele.
În acest caz, specialiștii consideră că Adidas s-ar putea întoarce la vechiul logo, care mai apare și astăzi pe multe dintre produsele vintage ale companiei.
Dan Alexa şi Vasile Miriuţă, suspendaţi câte două jocuri după incidentele de la meciul Dunărea Călăraşi - FC Hermannstad... PSG cere 300 de milioane de euro pentru a-l vinde pe Neymar...