Ideea
Totul a inceput atunci cand Gazeta Sporturilor s-a hotarat sa il ajute pe ''Bison'' in demersul sau. Impreuna cu agentia Leo Burnett & Target a gasit o idee inovatoare care sa nu implice multi bani in promovarea cauzei. Cateva branduri au acceptat sa-si scurteze sporturile publicitare cu o secunda, iar contravaloarea acestei secunde pretioase a fost donata Fundatiei Mihai Nesu. Secunda care face diferenta intre un spot de 29 de secunde si unul de 30 valoreaza 3, 33% din pretul reclamei, ceea ce raportat la piata TV din Romania devine ceva important.
Premiul
Agentia Leo Burnett a fost rasplatita la Festivalul de publicitate Goldem Drum cu premiul suprem la categoria ''Campanii inovative'' tocmai pentru cum au gandit campania ''Secunda-Viata''.
Mihai Nesu
Bisonul a trecut el insusi prin clipe grele, tocmai de accea a initiat un proect umanitar care ii vizeaza pe copii cu handicap din Romania. Nesu s-a accidentat grav la un antrenament al echipei sale, FC Utrecht, pe 10 mai 2011. In urma nenorocirii, Nesu a ramas paralizat de la gat in jos. Cu o forta de neimaginat, romanul a reusit sa faca mari progrese in recuperarea sa, iar in prezent se afla in California la un centru special.
Fundatia Mihai Nesu a fost promovata si de stelisti. La meciul cu Ekranas din play off-ul Europa League, fostii colegi ai Bisonului au purtat tricouri inscriptionate cu ''Mihai Nesu Foundation''.
"Secunda-viata" va schimba felul in care publicitatea se implica in vietile oamenilor. Ma bucur enorm ca reusim sa ajutam cauza lui Mihai Nesu si ca o idee romaneasca este recunoscuta si apreciata si la nivel international" .(Victor Stroe, Leo Burnett)Ronaldo facea sex in vestiar, imediat dupa meciuri. Marca si doua "goluri"... Suporterii lui River Plate au defilat cu cel mai lung steag din lume. Vezi aici cum arata!...