- Hai la masă, România! Noul sezon Chefi la Cuțite de vede duminica de la ora 20:00 și de luni până miercuri de la 20:30 numai pe Antena 1 și în AntenaPLAY
- Marele Premiu de Formula 1™ din Las Vegas e online exclusiv în AntenaPLAY! Vezi cursele în perioada 22 - 24 noiembrie 2024!
H&M îşi continuă angajamentul de a crea modă mai sustenabilă, prezentând două noi colecţii în sezonul de primăvară. Colecţiile Conscious şi Conscious Exclusive vor fi disponibile în magazine din 10 aprilie 2014. Imaginea ambelor colecţii va fi modelul Amber Valletta, foarte cunoscută şi apreciată pentru interesul său deosebit faţă de sustenabilitate şi responsabilizare socială.
Colecţia Conscious conţine articole vestimentare cheie confecţionate din materiale mai sustenabile, precum bumbacul reciclat 100%, Tencel, cânepă sau alte materiale reciclate, şi va fi disponibilă în toate magazinele H&M din lume ce oferă îmbrăcăminte pentru femei, dar şi în mediul online.
„Sunt foarte încântată de colaborarea cu H&M pentru campania Conscious, deoarece împărtăşim aceleaşi valori cu privire la sustenabilitate. Această colecţie demonstrează că putem fi preocupaţi atât de oameni cât şi de mediul înconjurător, şi, totodată, responsabili în ceea ce priveşte moda şi longevitatea acesteia. Pur şi simplu ador designul acestei colecţii, iar faptul că toate articolele sunt confecţionate din ţesături organice reciclate, demonstrează că nu mai este nevoie să compromitem moda pentru sustenabilitate”, declară Amber Valletta.
Pentru colecţia Conscious Exclusive de anul acesta, H&M colaborează cu grupul de experţi în design şi modă sustenabilă Ever Manifesto, cu care împărtăşeşte angajamentul de a crea un viitor mai sustenabil al modei.
Conscious Exclusive prezintă anul acesta piese vestimentare teatrale şi extrem de elaborate, inspirate din flamenco şi stilul boem, demonstrând încă o dată ce ţinute spectaculoase se pot realiza folosindu-se materiale mai sustenabile. Colecţia va fi disponibilă în 150 de magazine H&M selecţionate din întreaga lume, precum şi în mediul online.
„Este minunat că am putut colabora cu un brand ca H&M, care are deja ca obiectiv să devină lider în popularizarea modei mai sustenabile, mai ales printr-o colecţie atât de elaborată şi inovatoare. În plus, ocazia de a colabora cu echipele Conscious de la H&M ne-a oferit şansa de a pune în practică cunoştinţele asimilate şi de a ne inspira într-un mod pozitiv, iar pentru noi a fost o experienţă fantastică”, declară Elizabeth von Guttmann şi Alexia Niedzielski, reprezentanţi ai Ever Manifesto.