Antena Căutare

Ay, ay, ay, ce imagini! Criss și Vlad au petrecut o super vacanță de două săptămâni în Spania

Cristina Ciobănașu(Criss) și Vlad Gherman, membrii trupei One, dar și protagoniști ai primului iSerial din România – “Când mama nu-i acasă”, produs de Ruxandra Ion, și-au petrecut vacanța de vară în Spania. Timp de două săptămâni, vedetele Happy Channel au profitat din plin de sejurul de peste hotare, care i-a ajutat să-și încarce bateriile pentru noi surprize pe care le pregătesc pentru fani.

Vara aceasta, Criss și Vlad au decis să-și petreacă vacanța în Spania. Este pentru prima dată când vedetele Happy Channel au mers în Torremolinos, însă chiar dacă s-au cazat în această stațiune, nu au ratat ocazia de a ajunge și în alte locuri din apropiere.

S-au relaxat la plajă, s-au bucurat de gastronomia specifică și au vizitat diverse obiective turistice. “Apartamentul nostru se afla la câteva minute de mers pe jos până la plajă și am profitat din plin de asta. Am făcut plajă zi de zi și ne-am odihnit. Diminețile ni le petreceam la plajă, iar serile le păstrăm pentru vizitat. Am mers prin toate orașele de lângă Torremolinos și ne-am bucurat de priveliștile superbe pe care Spania le oferă. Am fost până în Malaga, am văzut Farul, Cetatea Veche. Am fost în Gibraltar și ne-am jucat cu maimuțele, pe care nu le-am fotografiat pentru că puteam să rămânem fără telefoane J Am fost în Aqua Park și ne-am dat pe cel mai înalt aqua tobogan din Europa.”, povestește Vlad Gherman.

După un sejur minunat, cei doi s-au întors la muncă cu forțe proaspete. “A fost o vacanță de vis! Am făcut plajă, ne-am plimbat, am vizitat locuri superbe și ne-am încărcat cu energie pentru perioada care urmează. Am revenit la filmări pentru continuarea iSerialului <<Când mama nu-i acasă>>”, mărturisește Criss.

Alături de ceilalți actori din distribuția serialului filmat integral cu telefonul mobil, ei au început înregistrările pentru continuarea acestui proiect inedit, care va putea fi urmărit în curând la Happy Channel. “Ne-am reîncărcat bateriile pentru o toamnă plină de filmări, proiecte noi și alte surprize pe care le pregătim fanilor noștri.”, promite Vlad.

Ce au fost și ce-au ajuns! O GALERIE FOTO cu vedetele de la Hollywood la tinerețe și la „apus de celebritate”!... Galerie FOTO: Sex-appeal-ul nu are nicio treaba cu vârsta! La cei 54 de ani, Demi Moore o demonstrează în noul rol de a...

Puteți urmări știrile Antena 1 și pe Google News. 📰

Video recomandate
BeautiFood | Sezonul 3 - Episodul 4: Mousse de ciocolată cu fructe de pădure
BeautiFood | Sezonul 3 - Episodul 4: Mousse de ciocolată cu fructe de pădure Marti, 23.04.2024, 10:00