"Sunt un fan de SuperBowl nu pentru meciul in sine, pe care nu-l prea inteleg , ci pentru tot ce se intampla in jurul evenimentului.
Anul trecut CBS a batut un nou record de audienta … 107 milioane de telespectatori... Vechiul record apartinea serialului MASH, in ’83 la ultimul episod… Pe TMS am vazut primii cinci advertiseri care au bagat bani grei in astfel de finale in ultimii 10 ani…
Pepsi a bagat in reclame in SuperBowl 254 milioane de dolari, General Motors 80 de milioane si Walt Disney 75 milioane… Si asta doar in ultimii 10 ani…
Am cunoscut la Chisinau doi moldoveni, Vlad si Iura, care au o companie in Los Angeles ce produce o parte din grafica televizata din SuperBowl. Mi-au povestit ca anul asta doua din reclamele ce vor aparea in SuperBowl au fost montate in studiourile lor din Silicon Valley… Cu 78 de angajati , de la nigerieni la japonezi, toti experti in IT, Vlad si Iura fac naveta intre continente …
SuperBowl e marsul de forta al americanilor… Apoi vin galele Oscar, apoi… Noua Roma isi arata muschii…", a scris Dan Negru, pe blogul personal.
De alfel, gasiti foarte multe povesti frumoase pe dannegru.com, precum si opinii pertinente despre industria divertismentului.