Pe plaja, sub aproape 40 de grade Celsius, a fost ridicat un podium de 25 de metri lungime. Prezentarea a fost deschisa de reprezentatia fantastica a unor jongleuri si acrobati, care au realizat un show a la Cirque du Soleil.
Acrobatii pe maginea si in interiorul unei cupe imense de cristal, jonglerii cu mingi, cutite si un glob de cristal, au crescut adrenalina si nerabdarea publicului.
Manechinele si manechinii au urcat ulterior pe catwalk in aplauzele celor cateva sute de persoane prezente la Cafe del Mar si au defilat in cele mai noi piese de lenjerie intima create de Catalin Botezatu, special pentru G.H. Mumm.
Piesele vestimentare sunt accesorizate cu insertii de pietre Swarovski, imprimeuri stralucitoare, trene lungi din voal cu pene de cocos african, manusi lungi de piele.
Coafura supradimensionata a fost realizata de Laurent Tourette si de o echipa de hairstylisti din Franta, imbinand stilul vintaje cu unul futurist, marcat de insertia unor pahare de sampanie si chiar alipirea unei sticle de sampanie Mumm.
La finalul prezentarii, Catalin Botezatu a iesit pe podium in sort si in tricou de vara si a stropit audienta cu sampanie G.H.Mumm.
In ton cu ideea de lux extrem, indusa de asocierea cu celebrul brand de sampanie G.H. Mumm, prezentarea s-a bazat pe un concept coregrafic nou, un show multimedia desfasurat pe plaja din Mamaia, la care au participat si oaspeti de peste hotare.
Mai exact, oameni influenti din industria de turism din Franta, care au avut astfel ocazia sa observe cum stau lucurile pe litoralul romanesc, prin prisma luxului oferit de show-urile Catalin Botezatu - G.H. Mumm si hotelul de cinci stele Vega.
Asta pentru ca sambata seara, de la ora 22.00, un nou show de moda s-a derulat la Hotel Vega, cel mai luxos hotel de pe litoralul romanesc. Cele doua evenimente de la Mamaia au stat sub semnul G.H. Mumm, brand a carui imagine este Catalin Botezatu.