Cântăreaţa americană Lady Gaga a lansat în noaptea de miercuri spre joi un emoji personalizat pe Twitter pentru a marca lansarea noului ei album de studio, ”Joanne”, care va ajunge în magazine pe 21 octombrie, informează The Hollywood Reporter.
Noul emoji personalizat al cântăreţei Lady Gaga va putea fi utilizat de orice internaut care va folosi hashtag-ul #Joanne, pentru a onora într-o manieră originală lansarea celui de-al cincilea album de studio al artistei.
Acel emoji conţine fotografia de pe coperta albumului - chipul cântăreţei Lady Gaga, prezentat din profil, în timp ce artista poartă o pălărie roz supradimensionată - şi va fi activat în mod automat atunci când un utilizator al platformei Twitter va folosi acel hashtag, scrie news.ro.
Emoji-ul asociat hashtag-ului #Joanne a fost lansat oficial la miercuri, la ora 24.00. Emoji sunt pictograme utilizate în sistemele de mesagerie electronică şi pe paginile web. Ele există în numeroase tipologii, inclusiv expresii faciale, obiecte comune, locuri, tipuri de vreme şi animale.
Recent, Twitter a creat un emoji personalizat şi în onoarea prezentatorului TV Jimmy Kimmel, care a putut fi utilizat în timpul galei de decernare a premiilor Primetime Emmy.
Albumul ”Joanne” al cântăreţei Lady Gaga va fi lansat pe 21 octombrie. Albumul ”Joanne” cuprinde 12 piese şi include colaborări ale cântăreţei americane şi cu alţi artişti celebri, precm Father John Misty, Beck şi Florence Welch, solista grupului Florence and the Machine.
Actorii principali din "Betty cea urâtă" s-au revăzut dupa 17 ani de la filmarea telenovelei!... Cum arată Daniela Crudu nemachiată! Crezi că o recunoșteai dacă o întâlneai pe stradă?...