Jucătoarea de tenis Simona Halep este cea mai simpatizată persoană publică din România la ora actuală arată un studiu realizat recent, relatează Agerpres.
Studiul a avut ca obiectiv identificarea principalilor influențatori în decizia de cumpărare a românilor, în cinci domenii diferite: telecom, retail, financiar, modă și medical.
Actorii, cântăreții, sportivii, oamenii de afaceri și prezentatorii de radio și TV sunt categoriile de persoane publice cele mai potrivite pentru a crea o legatură emoțională puternică între brand și consumator, pentru a-l determina pe acesta să încerce noi produse, arată studiul ''Influence Me''.
''Influence Me'' a fost realizat pe un eșantion de 2.089 respondenți, utilizatori de Internet, cu vârste cuprinse între 14-55 de ani, din mediul urban. Studiul face parte din seria HumanGraphExperience și este o continuare a raportului ''Influence Me — Romanian Youth Use of Influence'', realizat în iulie 2013. Acesta din urmă a avut ca obiectiv identificarea principalilor influențatori în rândul tinerilor cu vârste între 18 și 24 ani, în decizia de cumpărare pentru cinci categorii de produse: sweet & snacks, băuturi, gadgets, îngrijire personală și modă.