Nu doar "Revelionul Starurilor 2017", prezentat de Dan Negru a fost lider incontestabil de audiență pe toate segmentele de public, la diferență zdrobitoare față de concurență, ci și emisiunea “La Hanu’ Mirelei”, unde frumoasa Mirela Boureanu Vaida i-a avut invitați pe cei mai îndrăgiți interpreți ai cântecului popular românesc.
În noaptea dintre ani, “La Hanu’ Mirelei” nu a avut rival. Diferențele de audiență din tre emisiunea difuzată de Antena 1 și următoarea clasată au fost și de patru ori mai mari. În minutul de maximă audiență înregistrat la 04.07, emisiunea prezentată de Mirela Boureanu Vaida a fost urmărită de 1.255.000 de români, obținând un vârf de audiență de 7 puncte de rating și 36,8 procente din cota de piață, în timp ce Pro TV înregistra un rating de doar 0,5 puncte și un procent infim din cota de piață de doar 2,7%.
Astfel, pe publicul comercial, din mediul urban, cu vârste cuprinse între 18-49 de ani, emisiunea “La Hanu’ Mirelei” (difuzată între 03.59-05.56) a înregistrat o audiență medie de 4,4 puncte de rating și o cotă de piață de nu mai puțin de 28 procente, în timp ce Pro TV se clasa în acest interval de timp pe locul al șaselea după Antena Stars, România TV, Antena 3,Prima TV cu doar 0,6 puncte de rating și 3,8 % cotă de piață.
Diferența dintre Antena 1 și ProTV este și mai mare pe întreg publicul din mediul urban, când “La Hanu’ Mirelei” înregistrează o audiență medie de 4,7 puncte de rating și 31,0% cotă de piață, în timp ce ProTv se clasa pe locul al șaptelea după Romania TV, Antena 3, Antena Stars, Prima TV și TVR 2 cu doar 0,4 puncte de rating și 2,9% cotă de piață.
Pe întreg publicul din România, Antena 1 înregistra pe parcursul difuzării emisiunii „La Hanu’ Mirelei” o medie de audiență de 5,5 puncte de rating și o uluitoare cotă de piață de 36 procente, iar cu audiența obținută, Pro TV se clasa abia pe locul al șaptelea, după Tomânia Tv, Antena 3, Kanal D, Antena Stars și Etno, cu doar 0,5 puncte de rating și 3,0% cotă de piață.
Sursa:Kantar Media | ||
Copyright:ARMADATA S.R.L. | ||
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group | ||
Analiza este facuta pe target-urile 18-49 Urban, All Urban si National | ||
Perioada 1 ianuarie 2017 |