Desi are un stil aparte, Scarlett Johansson este din nou pusa in situatia de a personifica o diva celebra pentru un sac de bani. Este vorba de Marilyn Monroe, pe care Scarlett trebuie sa o readuca la viata in cea mai noua campanie publicitara a lui Dolce&Gabbana.
Actrita a acceptat sa pozeze in ipostaza Marilyn Monroe, oxigenandu-si parul si purtand acelasi machiaj cu care Marilyn a facut inconjurul lumii.
Reprezentantii Dolce&Gabbana au mizat pe Scarlett pentru succesul acestei campanii, insa au decis ca pe langa numele actritei ar fi de ajutor si o doza de senzualitate marca Marilyn Monroe, iar deocamdata pare ca oamenii stiu meserie.
Actrita a acceptat sa pozeze in ipostaza Marilyn Monroe, oxigenandu-si parul si purtand acelasi machiaj cu care Marilyn a facut inconjurul lumii.
Reprezentantii Dolce&Gabbana au mizat pe Scarlett pentru succesul acestei campanii, insa au decis ca pe langa numele actritei ar fi de ajutor si o doza de senzualitate marca Marilyn Monroe, iar deocamdata pare ca oamenii stiu meserie.
Sursa foto: www.thesun.co.uk