Pentru ca a devenit cel mai nou chip al brandului Mango, Scarlett Johansson si-a reinventat imaginea, dand o noua dimensiune notiunii de sexualitate.
Intreaga campanie publicitara in care apare Scarlett Johansson este plina de sex appeal, cu atat mai mult cu cat diva s-a tuns, renuntand la parul roscat si intorcandu-se la nuanta blonda care a si consacrat-o.
Inainte de Scarlett Johansson, Penelope Cruz era imaginea Mango, insa sefii par sa fi schimbat maturitatea si eleganta pe tinerete si senzualitate.
Intreaga campanie publicitara in care apare Scarlett Johansson este plina de sex appeal, cu atat mai mult cu cat diva s-a tuns, renuntand la parul roscat si intorcandu-se la nuanta blonda care a si consacrat-o.
Inainte de Scarlett Johansson, Penelope Cruz era imaginea Mango, insa sefii par sa fi schimbat maturitatea si eleganta pe tinerete si senzualitate.
Sursa foto: www.splashnewsonline.celebuzz.com